- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تقدیر امام جمعه عسلویه از سپاه به دلیل راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در عسلویه

امام جمعه عسلویه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در این شهرستان تقدیر کرد.

n00213328-b [1]

به گزارش خبرنگار عسلویه نیوز، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) در واقع دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت است و زنان باید از ایشان الگوبرداری کنند.

وی افزود: عمل پاک و نیت پاک در زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) فراوان است، بیاییم از زندگی آن حضرت درس بگیریم و با خدا معامله کنیم، زیرا حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) با خدا معامله می‌کردند.

امام جمعه عسلویه روز زن و مادر را نیز تبریک گفت و ابراز داشت: توصیه می‌کنم که زنان به حضرت زهرا(س) اقتدا کنند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: اگر زن بخواهد سعادتمند باشد و وارد بهشت شود باید ۴ شرط را مراعات کند، نماز اول وقت را به جا آورد، روزه ماه رمضان را بگیرد، دامنش را پاک نگهدارد و از شوهرش اطاعت کند.

وی اضافه کرد: پیامبر(ص) به زنان فرمود در خانه بمانید و شوهرداری کنید و فاطمه(س) در خانه ماند و فرزندانی مانند امام حسن (ع) و امام حسین (ع) تربیت کردند و اگر زنان این شرایط را رعایت کنند از هر دری بخواهند می‌توانند وارد بهشت شوند.

هاشمی‌نژاد در ادامه سالروز ولادت امام خمینی(ره) را تبریک گفت و تقارن ولادت ایشان با ولادت مادرش حضرت زهرا(س) را امری مبارک ذکر کرد.

وی همچنین سالروز تشییع جنازه نمادین شهید برونسی و روز بسیج کارگری را گرامی داشت و گفت: شهید برونسی شغل بنایی داشت و در جبهه‌ها حضور یافت و ساخته شد و به رده‌های بالای فرماندهی رسید و در جای جای جبهه در شرایط سخت از کرامات و الطاف بی‌بی فاطمه زهرا (س)بهره‌مند شد.

امام جمعه عسلویه با تبریک روز ملی خلیج همیشه فارس افزود: خلیج فارس اهمیت بالایی دارد که همیشه دشمنان سعی دارند بر آن تسلط یابند و این اهمیت به‌خاطر ویژگی‌های خاص این خلیج است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: از ویژگی‌های برجسته خلیج فارس ارتباط با اقیانوس هند و منابع غنی نفت و مسایل اقتصادی و اهمیت سوق‌الجیشی است و این ویژگی‌ها باعث شده قلدران و مستکبران به این خلیج چشم طمع داشته باشند.

وی یادآور شد: این خلیج فارس تا ابد خلیج فارس خواهد بود و در اختیار سرزمین جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه عسلویه با تقدیر ویژه از سپاه پاسداران به خاطر ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در عسلویه اظهار داشت: دست عزیزان سپاه درد نکند و نشان دادند که سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست و در سایر عرصه‌ها نیز آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه و سپاه خاتم‌الانبیا عسلویه در راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی تلاش بسیار زیادی داشتند.

انتهای خبر/++