- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث و تکمیل ۳ زمین ورزشی چندمنظوره در روستاهای زلزله‌زده

فرماندار عسلویه از احداث و تکمیل ۳ زمین ورزشی چندمنظوره در روستاهای زلزله‌زده توسط شهرستان عسلویه خبر داد.

 

13920127000444_PhotoA [1]

به گزارش عسلویه نیوز، مجید محمودی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات مسئولان عسلویه در امدادرسانی به زلزله‌زدگان اظهار داشت: با تدابیر استاندار بوشهر و معاون عمرانی استاندار از شب اول وقوع زلزله، تمام دستگاه‌های اجرایی استان با آمادگی کامل در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و مسئولان عسلویه نیز اقدامات متعددی برای خدمات‌رسانی به منطقه زلزله‌زده انجام داده‌اند.

وی افزود: امدادرسانی و آواربرداری از روستاهای درویشی و اسلام‌آباد بر عهده شهرستان عسلویه گذاشته شد که در مدت یک هفته عملیات آواربرداری با موفقیت انجام شد و برای بازسازی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت.

فرماندار عسلویه خاطر نشان کرد: با دستور استاندار کار آواربرداری و تمام اقدامات از صفر تا ۱۰۰ در زمینه اسکان و امداد و نجات در روستاهای درویشی توسط شهرستان عسلویه و منطقه ویژه با موفقیت انجام شد.

محمودی از احداث و تکمیل ۳ زمین ورزشی چندمنظوره در روستاهای زلزله‌زده خبر داد و تصریح کرد: یکی از زمین‌های ورزشی آماده‌سازی شده و برای احداث چمن مصنوعی در اختیار اداره کل تربیت‌بدنی استان بوشهر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: یک زمین ورزشی چندمنظوره شامل مجموعه ورزشی والیبال و فوتبال و بسکتبال در روستای درویشی ایجاد می‌شود که تسطیح و آسفالت زمین انجام شده و تا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرماندار عسلویه گفت: ایجاد زمین ورزشی سه‌منظوره در اسلام‌آباد نیز از اقدامات مهمی است که انجام شده و راه‌اندازی برج‌های نوری برای روشنایی زمین‌های ورزشی نیز انجام گرفته است.

محمودی بیان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی همکاری بسیار خوبی برای امدادرسانی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

وی ابراز داشت: امام جمعه عسلویه و ائمه جمعه اهل سنت شهرستان عسلویه نیز از ابتدای وقوع زلزله در شهرستان دشتی، اقدامات ارزشمندی انجام دادند و همراهی مناسبی داشتند.

محمودی بر لزوم تداوم امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده تاکید کرد.

انتهای خبر/++