- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خدمات‌رسانی رایگان به ۵۲ هزار نفر در بیمارستان صحرایی عسلویه

فرمانده سپاه عسلویه از خدمات‌رسانی رایگان به ۵۲ هزار نفر در بیمارستان صحرایی عسلویه خبر داد.

خلیل رفعتی امروز در گفت‌وگو با “عسلویهنیوز”خلیل رفعتی [1] با اشاره به راه‌اندازی موفقیت‌آمیز بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی صحرایی در عسلویه اظهار داشت: راه‌اندازی این بیمارستان با استقبال بی‌نظیر مردم استان بوشهر و استان‌های همجوار قرار گرفت.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده در این بیمارستان بسیار بالا بود و مردم و مراجعه‌کنندگان رضایت کامل از خدمات انجام شده داشتند.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت سپانیر و نیروی زمینی سپاه همکاری بسیار مطلوبی در برپایی موفقیت‌آمیز این بیمارستان داشتند که لازم است از این عزیزان تجلیل شود.

رفعتی از خدمات‌رسانی رایگان به ۵۲ هزار نفر در بیمارستان صحرایی خبر داد و تصریح کرد: ۵۲ هزار نفر از این بیمارستان خدمات رایگان گرفتند و درمان شدند.

این مسئول ابراز داشت: این تعداد از مردم به صورت رایگان از خدمات پزشکان فوق تخصص، متخصص، آزمایشگاه پیشرفته و اتاق عمل و آی سی یو و تجهیزات بسیار پیشرفته استفاده کردند.

وی گفت: حتی از شهرستان‌های دیگر استان بوشهر و از استان‌های فارس و هرمزگان و خوزستان نیز از خدمات متنوع و پیشرفته این بیمارستان استفاده کردند.

فرمانده سپاه عسلویه متذکر شد: سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست و در سایر عرصه‌ها نیز آماده خدمات‌رسانی به مردم است و در سال‌های اخیر این مسئله را اثبات کرده است.

رفعتی در پایان اذعان داشت: در ۸۰ نقطه کشور این بیمارستان‌های صحرایی راه‌اندازی شده و امیدوار هستیم شاهد رضایت خاطر مردم از خدمات سپاه پاسداران باشیم.