- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اهدای پراید به بانوی بوشهری توسط رییس جمهور

عصر شنبه با حضور رئیس جمهور، کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه کشوری سال ۹۱ معرفی شدند و برگزیدگان از سوی رئیس جمهوری خودروی پراید هدیه گرفتند.

 

گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه در مراسمی با حضور رئیس جمهور از کارگران نمونه کشوری سال ۹۱، واحدهای نمونه، زنان کارگر و زنان مدیر سرپرست خانوار تقدیر شد. همچنین به هر یک از کارگران نمونه سال گذشته کشور یک دستگاه خودروی پراید از سوی رئیس جمهور اهداء شد.

اسامی کارگران نمونه کشوری سال ۹۱

محمد قاسمی از مازندران، سید سعید فلکی از اردبیل، محمد امید کارگران از یزد، علیرضا قوی پنجه از سمنان، محمد ضرغامی از تهران، کامران ترکان قلعه شاهی از هرمزگان، وحیدرضا زارعی فرد از بوشهر، عباس سیفی از همدان، سعید پارساییان مرکزی، زهرا ایزدی چهارمحال و بختیاری و ایوب هواسی از ایلام.

۶ نفر از کارگران نمونه در بخش صنعت، ۲ نفر در بخش خدمات و ۳ نفر دیگر نیز در بخش کشاورزی فعالیت دارند. از جمله پروژه های افراد برگزیده می توان به طراحی، بهینه سازی، تعمیر و نگهداری سیستمی تجهیزات ابزار دقیق با هدف استفاده بهینه از منابع و تجهیزات موجود و تولید ماست غنی شده با استرول های گیاهی اشاره کرد.

اسامی گروه های کار نمونه ملی سال ۹۱

زهره جهانگیری از کرمان، صدیقه فارسی زاده زرندی از کرمان، محسن دادخواه فر از کرمان، یعقب غفاری صومعه از کرمان، مصطفی احمدی پور از کرمانشاه، جهاندار شکری از کرمانشاه، علیرضا مولایی کرمانشاه، آکو کشاورزی کردستان، آرمان کشاورزی کردستان، کاوان پربار از کردستان، امید مظفری کردستان و بهزاد نعمتیان از کردستان به عنوان ۱۲ گروه کار نمونه معرفی شده اند.

۷ گروه از این افراد معرفی شده در بخش صنعت و ۵ گروه دیگر نیز در بخش کشاوری فعالیت دارند. از جمله پروژه های این گروه ها می توان ب ابداع روش طراحی تایرهای رادیال باری و طرح تولید تیرآهن از اسلب و دستگاه برش اسلب به جای شمش اشاره کرد.

اسامی زنان کارگر و زنان سرپرست خانوار نمونه کشوری سال ۹۱

مهرانگیز بارانی از چهارمحال و بختیاری، شهربانو فرخنده از بوشهر، مهناز پیرنظری همدان، محبوبه هاشمی مرکزی، معصومه سراجی سیستان و بلوچستان، مهین مختاریان اصفهان، عرفه فخری زاده از کرمان، زهرا الطافی اردبیل و ناهید نقش بندی از البرز؛ برگزیدگان این بخش هستند.

لیست واحدهای نمونه کشوری سال ۹۱

احمد حارزی از آذربایجان شرقی و داروسازی داروانا، حمیدرضا تازش از استان فارس و شرکت گلسار فارس و منصور کامران از خراسان جنوبی و شرکت کویر تایر.

لیست تلاشگران نمونه کشوری سال ۹۱

حسن مزرئی نوده از گلستان با عنوان شغلی رفتگر، ایرج شوهانی از ایلام با عنوان شغلی مسئول خدمات (راننده خودرو سبک) شبکه بهداشت و درمان مهران و جواد طایری از آذربایجان غربی با عنوان شغلی کارشناس فنی.