- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تعریف ۲۰۰ برنامه برای حوزه اداری و مالی استانداری بوشهر

مدیرکل اداری و مالی استانداری بوشهر از تعریف ۲۰۰ برنامه برای حوزه اداری و مالی استانداری بوشهر خبر داد.
به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل عبداللهی بعدازظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید مالی و اداری استانداری بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه و تأکید بیشتر قرار گیرد.

وی افزود: حضور در انتخابات و مشارکت بالای مردمی نماد حماسه سیاسی است و همه باید در این مسیر گام بردارند.

مدیرکل اداری و مالی استانداری بوشهر با تقدیر از حسن توجه استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خاطرنشان کرد: خدمت در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی افتخار است و باید تلاش کنیم برای خدمت‌گزاری به مردم عزیز استان شبانه‌روزی فعالیت کنیم.

عبداللهی از تعریف ۲۰۰ برنامه برای حوزه اداری و مالی استانداری خبر داد و ابراز داشت: برای حوزه اداری و مالی ۲۰۰ برنامه را تعریف کرده‌ام و امیدوار هستم با همدلی و همکاری بتوانیم این برنامه‌ها را به سامان برسانیم.

وی اضافه کرد: بدون تردید حوزه اداری مالی قلب تپنده استانداری است و با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم به بهترین نحو و بالاترین کیفیت کار کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز بیان داشت: روابط عمومی تقریباً مدلی از حوزه اداری و مالی است و با تمام ادارات استانداری و معاونت‌ها سر و کار دارد.

علی مؤذنی افزود: موفقیت ما در روابط عمومی و سایر واحدهای استانداری به تلاش کارکنان اداری و مالی برمی‌گردد، امیدواریم با همکاری همه‌جانبه شاهد پیشرفت امور باشیم.

وی خاطرنشان کرد:  خلیل عبداللهی انصافاً انسان پرتلاش، پیگیر و توانمندی است و اطمینان دارم که با مدیریت ایشان امورات اداری و مالی به نحو شایسته‌ای پیش خواهد رفت.

در این آیین، خلیل عبداللهی به عنوان مدیرکل جدید اداری و مالی استانداری بوشهر معرفی شد.