- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حسینی بوشهری: گرانی های اخیر طاقت فرساست

امام جمعه قم با بیان اینکه گرانی های اخیر طاقت فرسا است، از مسئولان و دلسوزان نظام خواست که برای رفع مشکل گرانی کالاها چاره اندیشی کنند.

به گزارش سوک به نقل از مهر،آیت اله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شد، با بیان اینکه مردم ما به نظام وفادار هستند، اظهار کرد: گرانی های اخیر طاقت فرسا است و از مسئولان دلسوز نظام صمیمانه تقاضا می کنم وضع بازار و شرایطی که برای مردم کم درآمد پیش آمده را ملاحظه و برای رفع آن چاره اندیشی کنند.

وی ادامه داد: مردم هم در انتخابات آینده به کاندیدایی رای دهند که در عرصه اقتصادی بتواند برای مردم کارساز باشد.

امام جمعه قم انتخابات ۲۴ خرداد را حساس دانست و گفت: ملت ما ملت هوشمندی است و امیدواریم در این عرصه هم با سربلندی بتواند از عهده تکلیف برآید.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تاکید کرد: تایید صلاحیت ها در همه جوامع بین المللی مورد توجه قرار می گیرد اما مردم ما باید دنبال کاندیدای اصلح باشند که دارای ظرفیت های بزرگ باشد چرا که ظرفیت های کوچک نیاز مردم و نظام را برآورده نمی کند.

آیت الله حسینی بوشهری به ویژگی های کاندیدای اصلح اشاره کرد و افزود: مردم ما به فردی رای دهند که دارای تعهد ، معتقد به قانون اساسی، عدالت خواه و فسادستیز باشد، به اسلام تکیه کند، در مقابل مردم ما اصل تواضع را رعایت کند، معقتد به خرد جمعی باشد، شایسته سالاری را اصل قرار دهد و دارای دیپلماسی فعالی در عرصه بین الملل باشد تا از حقوق ملت ما دفاع کند.

امام جمعه قم گفت: رئیس جمهور آینده باید اخلاق را سرلوحه کارش قرار دهد و آنچه که در توان دارد را برای خدمت به مردم و نظام به کار بگیرد.