- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نگرانی جدید کی روش درباره فوتبال ایران

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال، از بالا بودن سن بازیکنان ایرانی ابراز نگرانی کرد و گفت: سن بیشتر بازیکنان تراز اول فوتبال ایران بالاست و این موضوع به سود این رشته ورزشی نیست.
‘ کارلوس کرش’ در ضیافت شام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، افزود: بالا بودن سن بازیکنان ایرانی، برنامه هایم برای آماده سازی تیم ملی جهت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی تاکید کرد: تیم ملی ایران برای مسابقات انتخابی جام جهانی به بازیکنان مستعد و جوان تر نیاز دارد و به اعتقاد من فوتبال ایران در سالهای گذشته از پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان خود غفلت کرده است.
کرش تصریح کرد: بازیکنان فوتبال ایران از استعدادهای بالقوه ای برخوردار هستند و باید کوشید با همکاری مربیان فوتبال استان ها، این استعدادها شناسایی و برای پشتوانه سازی تیم های ملی پرورش یابند.
وی اظهار داشت: برای کشف استعدادها در فوتبال ایران جهت حضور در تیم ملی، نمایندگانی را در استانها قرارداده ام و آنها بازیکنان حائز شرایط برای حضور در اردوهای تیم های ملی را به من معرفی خواهند کرد.
استاندار اصفهان نیز در این آیین که در هتل ‘عباسی’ اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: اصفهان از استانهای پیشرو در زمینه ورزش به خصوص رشته فوتبال است.
‘علیرضا ذاکر اصفهانی’ با اشاره به وجود صنایع بزرگ و مادر در استان اصفهان، افزود: این صنایع با حمایت از ورزش به پرورش استعدادهای جوانان اصفهانی در رشته های مختلف ورزشی مبادرت کرده اند.
وی گفت: اصفهان با حمایت دو صنعت فولاد و ذوب آهن توانسته است در رشته فوتبال خود را به عنوان قطب اصلی این رشته در کشور معرفی کند و اکنون فوتبال اصفهان با حضور تیم های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان در سطح بین الملل مطرح است.
استاندار اصفهان با بیان این مطلب که مسوولان این استان به صورت جدی از ورزش حمایت می کنند، افزود: ورزش اصفهان از جایگاه خوبی برخوردار است و ما درصدد هستیم تا ورزش را در استان بیش از پیش ارتقاء دهیم.
در جلسه یاد شده،’ عباس ترابیان’ سرپرست تیم ملی فوتبال، ‘رشید خدابخش’ مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان، ‘غلامحسن حسینی’ رییس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ‘علی اکبر ابرقویی نژاد’ رییس هیات فوتبال استان اصفهان و ‘محمدرضا ساکت’ مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز حضور داشتند.