- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سرمربی جوانان هفته آینده معرفی می‌شود

موافقت کی‌روش با دستیار ایرانی
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور یک مربی ایرانی در کادر فنی تیمش موافقت کرد.
در حالیکه کارلوس کی‌‍روش پس از عقد قرارداد رسمی با فدراسیون فوتبال آنتوان سیموئز، گاسپارت و مک درموت را به عنوان دستیاران خود معرفی و با استفاده از دستیار ایرانی مخالفت کرد، در نهایت پس از مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال موافقت خود را با حضور دستیار ایرانی در کادرفنی‌اش اعلام کرد.
این موافقت در حالی صورت گرفت که مسئولان فدراسیون فوتبال تاکید داشتند این حق فدراسیون است که دستیاری ایرانی در کنار این مربی حضور داشته باشد.
همچنین پس از معرفی سرمربی تیم امید در نشست خبری فردا پنجشنبه کارلوس کی‌روش، قرار است هفته آینده سرمربی تیم فوتبال جوانان هم پس از هماهنگی با این مربی پرتغالی معرفی شود. در حال حاضر اردوهای استعدادیابی تیم جوانان زیر نظر اکبر محمدی سرمربی پیشین تیم نوجوانان پیگیری می‌شود و این مربی در این خصوص دو نشست هم با کی‌روش داشته است.
در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید هم علیرضا منصوریان گزینه نهایی نشستن روی نیمکت این تیم است . ضمن اینکه فلمینگ سرتیسلر مربی دانمارکی هم تنها مربی خارجی برای پذیرش این سمت است. در این بین به نظر می‌رسد هومن افاضلی این سمت را نپذیرفته و اجرای برنامه‌های مجید جلالی هم برای فدراسیون امکان پذیر نبوده است.