- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه: اقامه نماز موجب مصون ماندن افراد از ناهنجاری ها و مفاسد اجتماعی می شود

عسلویه نیوز” اولین جلسه شورای اقامه نماز بخش عسلویه در سال جهاد اقتصادی تشکیل شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری بخشدار و رئیس شورای اقامه نماز بخش عسلویه با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز در رشد و آگاهی فردی و جامعه بسیار مفید و اقامه نماز موجب آرامش و آسایش دینی و دینوی و مصون ماندن افراد از ناهنجاری ها و مفاسد اجتماعی می شود به هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان برای به انحراف کشیدن نسل جوان و نوجوان کشور اشاره و خاطرنشان کرد: باید طوری برنامه ریزی شود که فرهنگ نماز اول وقت در جامعه نهادینه و نسل جوان و نوجوان با علاقه مندی نماز را اقامه نماید.

وی افزود: کلیه ادارات باید در وقت نماز تمام کارها و فعالیت های خود را بمدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه تعطیل و فریضه نماز را بجا آورند.

رئیس شورای اقامه نماز بخش تصریح کرد: قطعاًتقویت پایه های ایمان در میان کارکنان به پرورش نیروهای پاکدامن می انجامد که توانایی نگهداری امانت های مردم دارند.

بخشدار عسلویه در ابتدا با اشاره به حادثه طبس و با بیان اینکه با خواست و اراده خداوند دشمن در این حادثه رسوا و آمریکا شکست مفتضحانه ای خورد به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اشاره و آنها را متاثر از نهضت فکری انقلاب اسلامی بر شمرد و خاطرنشان کرد: امروز شعائر و شعارهای اسلامی مانند جهاد ، شهادت، ایثار و مقاومت که با پیروزی انقلاب اسلامی متجلی و احیا گردید بعنوان اصول اساسی مبارزاتی مردم منطقه قرار گرفته است.

عبدالله نادری با بیان اینکه امروز مردم کشورهای خاورمیانه خواهان آن هستند که از شر دیکتاتورهای مستبد و حاکم نجات یابند و بر سرنوشت خویش حاکم شوند به جنایات سران مستبد این حکومت ها و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر غربی علیه کشتار مردم اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه اوج این جنایات تلخ در کشور بحرین در حال وقوع است و رژیم آل خلیفه با همدستی آل سعود جنایت های شرم آوری را مرتکب شده اند مساجد و حسینیه ها را آتش می زنند قرآن سوزی می کنند دانش آموزان و معلمان و پزشکان را می ربایند و در زندانهای مخوف تحت شدیدترین بازداشتها قرار می دهند.

وی افزود: این در حالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر غربی و رسانه های پر ذرق و برق غربی که کوچکترین مساله در کشورهای مستقل واکنش نشان می دهند و بعنوان مثال مسئله هواوکاست که افسانه ای بیش نیست بصورت بمب خبری مطرح می کنند ولی در اینجا یک سکوت مرگبار بر آنها حاکم شده است.

در ادامه دبیر ستاد اقامه نماز حاج آقا موسوی با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله در ستاد اقامه نماز بخش و تقدیر از برخی دستگاههای اجرایی که بیشترین تلاش و فعالیت را در توسعه و ترویج فرهنگ نماز داشته اند خواستار توجه بیشتر مسئولین به اقامه نماز و همکاری دستگاه ها با ستاد اقامه نماز بخش شدند.

در پایان از روسای تعدادی از دستگاه های اجرایی و روحانیون منطقه که بیشترین فعالیت در ترویج و توسعه فرهنگ نماز داشته اند تقدیر بعمل آمد. [1]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[2]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[3]