- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بوستان خانوادگی مجهز در عسلویه احداث می‌شود

عسلویه نیوز: شهردار عسلویه گفت: بوستان خانوادگی مجهز و استاندارد در عسلویه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

خبرگزاری فارس: بوستان خانوادگی مجهز در عسلویه احداث می‌شود

به گزارش عسلویه نیوز هوشنگ صمصامی شنبه ‌شب در نشست با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: توسعه امکانات رفاهی در شهر عسلویه از اهداف و برنامه‌های مهمی است که شهرداری عسلویه برنامه‌ریزی و اقدامات گسترده‌ای در این راستا داشته است.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: ساخت یک بوستان خانوادگی در شهر عسلویه از برنامه‌های مهمی است که شهرداری عسلویه برنامه‌ریزی‌های مدونی در این راستا داشته و اقدامات مهمی برای احداث این بوستان در شهر عسلویه برداشته‌ایم.

صمصامی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد ریال برای احداث این بوستان مجهز و استاندارد هزینه می‌شود ابراز داشت: برای احداث این بوستان خانوادگی در مرحله انعقاد تفاهم با صنعت نفت برای تامین اعتبار برای احداث این بوستان خانوادگی هستیم و این امر در توسعه امکانات رفاهی این شهر نقشی اثرگذار خواهد داشت.

وی ادامه داد: مهم‌ترین پروژه عمرانی در دست احداث شهرداری عسلویه به مساحت ۳ هزار متر مربع متناسب با نیازهای اداری این شهرداری به منظور توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان عسلویه بوده است.

این مسئول اعتبار اجرای این طرح را ۱۷ میلیارد ریال ذکر کرد و متذکر شد: اجرای این طرح تا کنون با ۹۶درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

شهردار عسلویه ادامه داد: تکمیل فاز دوم پارک ساحلی جنوبی عسلویه با پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصدی از برنامه‌هایی است که شهرداری عسلویه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

صمصامی در ارتباط با میزان اعتبار لازم برای تکمیل این پارک تفریحی عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تکمیل این طرح بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی گفت: آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر عمومی شهر عسلویه با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی از اقدامات مهمی است که شهرداری عسلویه به منظور پیشرفت و توسعه شهر عسلویه انجام داده است.

شهردار عسلویه اذعان داشت: ساحل‌سازی عسلویه و تکمیل فضای پارک ساحلی شمالی با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های شهرداری عسلویه است که در آینده نزدیک شاهد تکمیل آنها خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: برق‌رسانی به خیابان‌های شهرداری، شهدا و امام علی، خرید و نصب لامپ‌های رنگی برای زیباسازی فضای شهر نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری عسلویه به منظور زیباسازی فضای این شهر است.