- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رائول: هواداران شالکه در جهان بی‌نظیرند

ستاره اسپانیایی شاغل در بوندس لیگا معتقد است تماشاگران شالکه در جهان بی‌نظیر هستند.


    به نقل از سایت این باشگاه، رائول گونزالس مهاجم دو سال گذشته آبی‌های شهر گیلزن‌کرشن عصر روز گذشته در پایان دیدار خانگی تیمش با هرتابرلین، با علاقمندانش وداع کرد.


او که هفته قبل اعلام کرد در پایان فصل جاری پس از دو فصل حضور نزد آبی‌پوشان، اقدام به ترک شالکه خواهد کرد، در پایان مصاف منجر به برد ۴ بر صفر با برلینی‌ها و در آخرین بازی خانگی فصل جاری تیمش، برای دقایقی نسبت به هواداران شالکه ادای احترام کرد و برای تمام حمایت‌هایی که در طول مدت حضورش در این تیم از او شده، از طرفداران تشکر کرد.


وی گفت: دو سال فراموش‌نشدنی را با شالکه سپری کردم و باید از همه هواداران، هم‌تیمی‌ها و مدیریت باشگاه قدردانی کنم. برای من مایه مباهات است که همیشه مورد لطف هواداران بودم.


او که میکروفن در دست داشت و برابر تماشاگران در ورزشگاه ولتینز‌آره‌نا نیز سخن می‌گفت، افزود: برای من هنوز هم باورکردنی نیست که در بازی‌های خارج از خانه ۳ تا ۴ هزار نفر از هواداران، تیم را همراهی و حمایت می‌کردند. این مسئله در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و کاملا استثنایی است.


رائول ادامه داد: بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌ام. سخن گفتن در مقابل خوبی‌های هواداران اکنون برایم بسیار سخت است. اکنون من به همراه خانواده و دوستانم در کنار شما جشنی را برای همین منظور برپا خواهیم کرد. فکر می‌کنم کسب عنوان سومی بوندس‌لیگا نتیجه‌ای بسیار خوب است. در یک جمله بگویم حضور در شالکه تجربه‌ای بسیار دل‌انگیز برایم بود که به زندگی شور و نشاط تازه‌ای بخشید.


 


 این جملات در حالی از زبان گلزن بزرگ سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید خارج شد که درتمام طول بازی با برلینی‌ها، تماشاگران زیادی پلاکاردهایی را در دست داشتند که از زحمات این ستاره زحمتکش تشکرشده بود.

بر روی اکثر این تابلوها چنین جمله‌ای نوشته شده بود: رائول، چشمانی اشک‌بار داریم اما بابت همه چیز از تو متشکریم!


گلزن ۳۴ ساله که در بازی با هرتا گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند، تابستان سال ۲۰۱۰ پس از یک دهه بازی برای کهکشانی‌های مادریدی (رئال) به عضویت شالکه درآمد.


او مقصد آینده خود را هنوز مشخص نکرده است.