- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

قربانی: به‌ خاطر مساوی با استقلال جریمه شدیم

مدافع سایپا گفت: تیم ما قوانین دست و پاگیری دارد که در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است.


   پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم سایپا گفت: وضعیت خوبی داریم و در نیمه دوم بازی با ملوان هم بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم حتی برنده شویم که در نهایت بازی مساوی شد.


وی در مورد اینکه گفته بود می‌خواهد فصل آینده در یک تیم بالای جدولی حضور داشته باشد گفت: الان هم این را می‌گویم. دوست دارم در تیمی که جزء بالانشینان جدول است بازی کنم زیرا در غیر این صورت به من فشار می‌آید. سایپا تمام ارکان لازم برای بزرگی را دارد اما آئین‌نامه‌ها و قوانین دست و پاگیری دارد که اجازه نمی‌دهد شور و نشاط لازم یک تیم فوتبال در آن ایجاد شود.


قربانی تصریح کرد: شاید فصل آینده در سایپا باشم و یا نباشم اما به مسئولان سایپا پیشنهاد می‌کنم در آئین‌نامه‌ها و قوانین دست و پاگیر تغییراتی ایجاد کنند. شور و نشاط اولین فاکتور لازم برای یک تیم فوتبال است که باید به آن تزریق شود. برخی قوانین و آئین‌نامه‌ها فقط مختص تیم فوتبال سایپاست که اشکالاتی هم دارد.



 بازیکن پیشین مس کرمان اضافه کرد: نمونه این قوانین آئین‌نامه‌ پاداش‌هاست. ما در ورزشگاه آزادی و با انجام یک بازی خوب برابر استقلال به تساوی دو بر دو رسیدیم اما جریمه شدیم در حالی که با مس کرمان وقتی با استقلال در آزادی مساوی کردیم به ما پاداش خوبی داده شد. منظور من این نیست که فقط به ما پول بدهند بلکه مسایل انگیزشی بازیکنان مورد نظر قرار بگیرد و انگیزه لازم به بازیکنان تزریق شود. من این حر‌ف‌ها را به این دلیل می‌گویم که آدم‌های خوبی در باشگاه سایپا حضور دارند و دوست داریم این تیم در فوتبال بزرگی کند.


قربانی در مورد کم شدن شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: رابطه من با مظلومی شکر آب شده و رابطه خوبی نداریم اما باید حق را گفت. اینکه اعضای هیئت مدیره مدام از تعیین مدیرعامل جدید سخن می‌گفتند روی بازیکنان و سرمربی تیم تاثیر گذاشت. آنها ربات نیستند. با این حال امیدوارم همه چیز در این فصل به گونه‌ای رقم بخورد که آخرش به سود استقلال باشد. آن سالی که ما با استقلال قهرمان شدیم در روز آخر به قهرمانی رسیدیم.


وی در مورد شانس قهرمانی سپاهان گفت: اگرچه دوست دارم استقلال قهرمان شود اما سپاهان نسبت به استقلال و تراکتورسازی از نظر فنی بهتر است.


قربانی در مورد انتخاب تیم فصل آینده‌اش به فارس گفت: واقعیتش این است که دوست دارم در سایپا بمانم و با این تیم فصل آینده مقام خوبی در لیگ به دست بیاورم.