- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تجلیل از ۵۰۰ کارگر نمونه پارس جنوبی

“عسلویه نیوز” مدیر کار و اشتغال پارس جنوبی از تجلیل از ۵۰۰ کارگر نمونه پارس جنوبی خبر داد.روز کارگر [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد هفته کارگری پارس جنوبی اظهار داشت: فردا و همزمان با روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری، آیین تجلیل از کارگران نمونه و واحدهای نمونه کارگری در سالن همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری روز جهانی کارگر منطقه ویژه پارس افزود: کارگران از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند و  همچون گذشته پیگیری مطالبات کارگری در سطح منطقه ویژه پارس با جدیت ادامه خواهد یافت.

حاجیانی تصریح کرد: به دلیل تقارن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمی با هدف تجلیل از مقام کارگر در دستور کار این مدیریت قرار گرفت و انتظار داریم یک برنامه باکیفیت برگزار شود.

مدیر کار و اشتغال پارس جنوبی از تجلیل از ۵۰۰ کارگر نمونه پارس جنوبی خبر داد و گفت: با تلاش صورت گرفته از بیش از ۵۰۰ کارگر نمونه و واحد نمونه کارگری در سطح منطقه ویژه پارس تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام قشر کارگر را بسیار ارزشمند توصیف کرده است افزود: از کار کردن و کسب روزی حلال، عبادت و جهاد در راه خدا تعبیر شده که نشان از جایگاه رفیع کارگران در یک نظام اقتصادی سالم به منظور رسیدن به یک جامعه آرمانی و با ثبات است.

حاجیانی با بیان اینکه تولید، ثمره کار کارگر است یادآور شد: حال که امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده که نشان از نگاه و اهمیت خاصی است که رهبری به مساله اقتصادی کشور دارند، امیدواریم با حمایت مسئولین و تلاش کارگران به خصوص در پایتخت اقتصادی و انرژی کشور گامی مهم در تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برداریم.

دبیر ستاد برگزاری روز جهانی کارگر ابراز داشت: سال گذشته با دستور مدیر عامل  محترم سازمان و برگزاری نشست‌های متعدد با مسئولان محلی و استانی و شرکت در کمیسیون‌های کارگری استان همواره بر پیگیری مطالبات کارگران از شرکت‌ها و اشخاص حقوقی متخلف تاکید شده که خوشبختانه در این زمینه نیز توانستیم بخش عظیمی از این مطالبات را به کارگران برگردانیم.