- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نخستین یادواره شهدای کارگران پتروشیمی در عسلویه برگزار شد

“عسلویه نیوز” در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، نخستین یادواره شهدای کارگران پتروشیمی در عسلویه برگزار شد.یادواره شهدا [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور خانواده معظم شهدا و سرهنگ اوجی یادگار هشت سال دفاع مقدس، نخستین یادواره شهدای پتروشیمی آریا ساسول در منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار شد.

فرمانده سپاه عسلویه در این آیین اظهار داشت: شهدا تمام وجود خود را برای حفظ اسلام تقدیم کردند و تجلیل از آنها امری لازم است.

خلیل رفعتی افزود: امسال در عسلویه برای تکریم شهدا و تجلیل از خانواده این عزیزان برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

محمد اوجی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: برپایی یادواره شهدا دل‌ها را زنده می‌کند و یاد و خاطره زمان دفاع مقدس را برای همه تداعی می‌کند.

وی به خاطرات هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: خانواده شهدا با صبر و شکیبایی، موجبات رشد و پیشرفت ایران اسلامی شده‌اند و همواره شاهد حضور خانواده‌های شهدا در عرصه دفاع از ارزش‌ها هستیم.

اوجی سپس در خصوص وضعیت انتخابات آینده که در پیش است بیان کرد: مردم باید خود هوشیار باشند که افرادی را انتخاب کنند در شوراها و شخصی را برای ریاست جمهوری برگزینند که ارزش‌های نظام را زیر سئوال نبرند و پشتیبان ولایت باشند.

وی یادآور شد: مردم با بصیرت و آگاهی و با شور بیشتر دعوت به انتخابات بشوند که از خون شهدا دفاع کنند و حرف ولایت را آویزه گوش خود قرار بدهند و گول دشمنان داخلی و خارجی نخورند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: ما باید دقت لازم را در مورد انتخاب اصلح‌ترین فرد در انتخابات داشته باشیم.

در پایان از خانواده شهدا با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.