- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

لزوم تعامل صنعت نفت با محیط پیرامونی

“عسلویه نیوز” معاون نظارت بر اجرای قانون اساسی رئیس جمهور بر لزوم تعامل صنعت نفت با محیط پیرامونی تاکید کرد.دیدار فرماندار با معاون [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عصر امروز سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی به منظور شرکت در همایش روز ملی خلیج فارس وارد فرودگاه عسلویه شد.

میرتاج‌الدینی بلافاصله پس از ورود به عسلویه مورد استقبال محمدحسین زارع معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، مسعود نصوری مدیرعامل منطقه ویژه پارس و فرماندار عسلویه و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در جمع مسئولان در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس با تاکید بر لزوم تعامل صنعت نفت با محیط پیرامونی اظهار داشت: از مسئولان منطقه ویژه انتظار می‌رود با مردم منطقه عسلویه و نخل تقی تعامل و همکاری داشته باشند.

سید محمدرضا میرتاج‌الدیی افزود: توجه به مسایل شهرستان عسلویه و همکاری با فرمانداری و توسعه زیرساخت‌های منطقه امری مهم است که باید مورد توجه منطقه ویژه قرار بگیرد.

محمد حسین زارع معاون استاندار بوشهر نیز ضمن خیر مقدم به معاون رئیس جمهور اظهار داشت: همزمان با روز ملی خلیج فارس همایش بین‌المللی خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این همایش تعدادی از مسئولان و برخی از کارشناسان برجسته ایرانی و خارجی حضور دارند.

زارع با بیان اینکه یکی از هویت‌های تاریخی جمهوری اسلامی ایران، آب‌راه استراتژیک خلیج فارس است، گفت: نام این آب‌راه بر پهنه کشورمان می‌درخشد.

مسعود نصوری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز به معرفی منطقه ویژه پارس جنوبی پرداخت و جایگاه این منطقه در اقتصاد و صنعت کشور را تشریح کرد.

معاون رئیس جمهور سپس عسلویه را به مقصد بوشهر به منظور شرکت در همایش بین‌المللی خلیج فارس ترک کرد.