- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بارسلونا قهرمان شد/ دلداری کاتالان‌ها به پپ

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بارسلونا با برتری مقابل دینامو مسکو روسیه در دیدار فینال جام باشگاه‌های اروپا به عنوان قهرمانی دست یافت.

خبرگزاری فارس: بارسلونا قهرمان شد/ دلداری کاتالان‌ها به پپ!

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، شب گذشته دیدار فینال یازدهمین دوره جام باشگاه‌های فوتسال اروپا بین تیم‌های بارسلونا و دینامو مسکو روسیه برگزار شد که در پایان کاتالان‌ها توانستند با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسند و برای اولین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند.

در دیدار رده‌بندی نیز مارچا فوتسال ایتالیا برابر اسپورتینگ پرتغال به برتری رسید و مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در ۱۰ دوره گذشته این مسابقات نمایندگان اسپانیا ۵ قهرمانی، روسیه ۲ بار، ایتالیا، بلژیک و پرتغال هر کدام به یک قهرمانی دست یافته بودند.

قهرمانی تیم فوتسال بارسا در حالی اتفاق افتاد که در هفته‌های اخیر تیم فوتبال بارسا با ناکامی روبرو بود. شکست برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو و تساوی برابر چلسی و حذف از لیگ قهرمانان اروپا روزهای سختی را برای پپ گواردیولا رقم زده بود. پپ جمعه در نشستی مطبوعاتی عنوان کرد که در پایان فصل قصد جدایی از تیم فوتبال بارسلونا را دارد. شاید قهرمانی تیم فوتسال بارسا بتواند به کاتالان‌ها دلداری دهد هر چند جای گواردیولا با هیچ چیز پر نمی‌شود!