- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ساعی: شهرداری فرهنگ سازی استفاده از کالاهای ایرانی را در پیش بگیرد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری و شورای شهر تهران برای تحقق شعار امسال مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید فرهنگسازی استفاده از کالاهای ایرانی را در پیش بگیرد.

خبرگزاری فارس: ساعی: شهرداری فرهنگ سازی استفاده از کالاهای ایرانی را در پیش بگیرد

 هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اهمیت شعار امسال مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: یکی از راه‌های تحقق این شعار به امر فرهنگ سازی مربوط می‌شود که در این راستا مدیریت شهری می‌تواند با پرداختن به فرهنگ سازی زمینه تحقق این شعار را فراهم کند.

وی ادامه داد: برخی از شهروندان به خرید کالاهای خارجی عادت کرده‌اند و در مواردی که نمونه داخلی آن کالا وجود دارد و حتی از کیفیت بالایی برخوردار است باز هم کالای خارجی را انتخاب می‌کنند بنابراین فرهنگسازی در این راستا اهمیت قابل توجهی دارد.

عضو هیئت رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: یکی دیگر از راه‌هایی که بستر تحقق این شعار را فراهم می‌کند این است که حمایت جدی از تولیدکنندگان داخلی است.

وی افزود: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد بستری برای تولیدکنندگان داخلی که بتوانند تولیدات خود را عرضه کنند در این زمینه نقش مهمی دارد و با توجه جدی به آن می‌توان شاهد تحقق شعار امسال بود.