- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بندر سیراف هویت خلیج فارس است

عسلویه نیوز: بخشدار عسلویه گفت: بندر سیراف هویت خلیج فارس است.

خبرگزاری فارس: بندر سیراف هویت خلیج فارس است

به گزارش  عسلویه نیوز، عبدالله نادری شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بخش عسلویه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به نیازهای ایران اسلامی در سطح جهانی و ملی امسال را سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی” نامیده‌اند و مدارس باید نقش خود در فرهنگ‌سازی تولید ملی را به خوبی ایفا کنند.

بخشدار عسلویه تصریح کرد: راهکاری که معاندان و ایادی دنیای کفر و استکبار در سال‌های اخیر در برابر ایران اسلامی پیش رو گرفته‌اند، تحریم و تهدید اقتصادی است و از این طریق سعی در اخلال در سیستم انقلاب و نظام مقدس اسلامی را داشته‌اند که همواره با درایت رهبر معظم انقلاب این ترفند‌ها بی‌اثر مانده‌اند.

نادری با تبریک روز شوراها بیان کرد: شور و مشورت یکی از مفاهیم اسلامی و قرآنی است و با ایجاد قانون تشکیل شوراها در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه‌ساز تبلور این حقیقت دینی و اسلامی در جوامع انسانی است.

وی اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از بدو تاسیس تاکنون تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم شریف و ولایی ایران اسلامی به کار گرفته‌اند و موفقیت‌های ارزشمندی در این زمینه به دست آورده‌اند.

این مسئول بیان کرد: شوراهای اسلامی همواره در بطن مردم قرار دارند و با حضور در میان مردم و آشنایی از نیازها و خواسته‌های اساسی ایشان زمینه را برای پیشرفت شهرها و روستاها هموار می‌کنند.

بخشدار عسلویه ادامه داد: مسئله آموزش و پرورش از مسائل مهم اجتماعی است که همواره مسئولان ایران اسلامی بر آن توجه دارند و برای توسعه و ترقی سطح آموزش تلاش می‌کنند.

نادری عنوان کرد: روز معلم فرصت مناسبی برای تشکر و قدردانی از زحمات فراوان و بی‌شائبه معلمان عزیز و گرامی در جامعه است و باید از تمام توان و امکانات در این راستا بهره ببریم.

وی در همین ارتباط تاکید کرد: از مسئولان آموزش و پرورش بخش عسلویه می‌خواهیم شرایط مطلوب برای قدردانی از معلمان را فراهم آورند و در تمام مراحل ایشان را به نحو مطلوب یاری خواهیم کرد.

بخشدار عسلویه به روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: خلیج فارس ۶ هزار سال قدمت دارد و بندر سیراف هویت خلیج فارس است.

نادری اذعان کرد: روز ملی خلیج فارس شاهد برپایی برنامه‌های ارزشمندی در استان بودیم و مردم مشارکت خوبی داشتند.