- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تغییر نام خیابان و پارک بزرگ وحدتیه به نام خلیج فارس

عسلویه نیوز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه از تغییر نام خیابان و پارک بزرگ وحدتیه به نام خلیج فارس خبر داد.

خبرگزاری فارس: تغییر نام خیابان و پارک بزرگ وحدتیه به نام خلیج فارس

به گزارش عسلویه نیوز از دشتستان، بابک زنگنه شامگاه یکشنبه در نشست انتخاب هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی وحدتیه اظهار داشت: شوراها نماد مردم‌سالاری در ایران اسلامی هستند و از ابتدای روی کار آمدن شوراها تاکنون شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای در شهرها هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی وحدتیه طی چند سال اخیر با وحدت و همدلی در مسیر رشد و شکوفایی شهر حرکت کرده و مردم از خدمات این نهاد رضایت دارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه با تبریک روز خلیج فارس از نامگذاری یک پارک و خیابان این شهر در روز خلیج فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر وحدتیه به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس اقدام به تغییر نام بزرگ‌ترین پارک و فضای سبز این شهر از لاله (۲) به پارسه کرد که برگرفته از نام کهن پارس است که در اسناد قدیمی به جای خلیج فارس از دریای پارس نام برده می‌شود.

زنگنه از انتخاب نام خیابان بزرگ وحدتیه به نام خلیج فارس خبر داد و اضافه کرد: خیابان منتهی به جهاد کشاورزی این شهر نیز به نام خلیج فارس نام‌گذاری شده است.

وی با تقدیر از عملکرد شهردار شهر وحدتیه در عمران و مدیریت بهینه بر فضای شهری تصریح کرد: با جذب اعتبارات مناسب در حوزه شهری گام‌های اساسی در راستای پیشرفت شهر برداشته شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی وحدتیه گفت: سنگفرش کردن خیابان‌ها، تجهیز پارک و فضاهای سبز شهری، آسفالت کوچه‌ها، جمع‌آوری پسماندهای شهری و اجرایی کردن مصوبات شورا در حوزه شهرداری در سال گذشته با کیفیت خوبی انجام و چهره این شهر را دگرگون کرده است.

بر اساس این گزارش در جلسه اعضای شورای اسلامی وحدتیه، حسین علی‌پور به عنوان رئیس این شورا برگزیده شد و بابک زنگنه نیز به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

در این جلسه سید نعمت‌الله موسوی به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد.