- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

منتقمی پس از شایعه مدیرعاملی در استقلال

مدیر اداره کل تربیت بدنی ورزش و جوانان استان البرز در پی شایعه حضور در استقلال گفت: هر جا وزیر بگوید خدمت می‌کنم.


     بهروز منتقمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینکه گفته می شود گزینه اصلی برای مدیریت باشگاه استقلال است، عنوان کرد: تا این ساعت که با شما صحبت می کنم کسی با من صحبتی نکرده است و از طریق دوستان این موضوع را شنیدم.


وی افزود: من مدیر وزارت ورزش هستم و وزیر باید اجازه دهد که در چه جایگاهی کار کنم. در هر صورت من برای ورزش کار می کنم.


مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به این سؤال که در صورت مدیرعاملی باشگاه استقلال دو شغله نمی شود گفت: اگر قرار باشد این اتفاق رخ دهد باید یک کار را تحویل دهم.


منتقمی در این باره که فکر نمی کند کار کردن در باشگاهی مثل استقلال سخت باشد، اظهار داشت: من فردی هستم که مدام در حوزه ورزش کار می کنم و درس مدیریت را خوانده ام. بارها میزبان مسابقات مختلف بوده ایم و در این همه سال در ورزش هم ساخته ایم هم کار کرده ایم.استقلال هم تیم بزرگی است و شرایط ویژه ای را می طلبد. وقتی در این باشگاه هستی باید با حوزه جذب سرمایه و اسپانسر و وزارت ورزش ارتباط نزدیکی داشت.


وی اضافه کرد: برای فتح الله زاده احترام ویژه ای قائل هستم. او چه قبل و چه اکنون برای این تیم تلاش های خوبی انجام داده است. امسال هم تیم را قهرمان جام حذفی کرده و در لیگ هم درست است که هواداران انتظار داشتند قهرمان شود اما جایگاه بدی ندارد. در هر حال باید دید هیئت مدیره باشگاه استقلال چه تصمیمی می گیرد. من فعلا به فکر بازی با موزامبیک هستم که قرار است در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود و امیدوارم که بازی در شرایط خوب برگزار شود.


منتقمی در این خصوص که وضعیت ورزشگاه انقلاب کرج طبق گزارش شب گذشته برنامه ۹۰ چندان جالب نبود، گفت: ما در حال برطرف کردن نواقص ورزشگاه انقلاب هستیم تا وقتی نمایندگان AFC به ایران آمدند ایرادی به آن نگیرند و در حد استاندارهای آسیا شود. اگر بخواهیم بعد از مسابقات این عملیات را انجام دهیم زمان را از دست می دهیم و به همین دلیل در جریان برگزاری مسابقات کار خود را می کنیم.



وی افزود: با توجه به این شرایط باید از زحماتی که کشیده می شود تشکر هم کرد.این نوع استادیوم های ۱۵ هزار نفری که در سطح کشور هست برای مسابقات درون استانی ساخته شده و با معیارهای AFC فاصله دارد و چون باشگاه سایپا این ورزشگاه را به AFC معرفی کرده ما باید آن را استاندارد کنیم.