- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

لمپارد: شیفته چلسی هستم

هافبک با تجربه تیم فوتبال چلسی گفت: با حفظ قوای روحی و جسمانی در استمفوردبریج، می‌خواهم رایان گیگز و پل اسکولز چلسی شوم.


    به نقل از دیلی‌میرر، فرانک لمپارد از سال ۲۰۰۱ که از تیم وستهام جدا شد تا به امروز در مدتی بالغ بر۱۱ سال ۳۷۳ بازی برای آبی‌پوشان شهر لندن انجام داده است. او در همه این سال‌ها با وجود دریافت پیشنهادات وسوسه‌کننده از طرف تیم‌هایی مثل رئال مادرید یا اینترمیلان به همه آن‌ها پاسخ منفی داده تا بازیکنی متعصب به پیراهن چلسی لقب بگیرد.


پس از این نیز هافبک ملی‌پوش و بازیگردان می‌خواهد در تیم انگلیسی همچنان به فعالیت ادامه داده تا به واقع نامی جادوانه از خود نزد هواداران باقی بگذارد.


وی دراین مورد گفت: شیفته چلسی هستم و هدفم این است که بیش از یک فصل در استمفوردبریج بمانم. من در نظر مردم بازیکنی شبیه پل اسکولز و رایان گیگز منچستریونایتدی‌ها هستم. دوست دارم در چلسی بمانم تا راه این دو بازیکن متعصب یونایتد را در چلسی طی کنم.


وی که یکی از امیدهای اصلی روبرتو دی متئو، سرمربی چلسی برای بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا درتاریخ ۳۰ اردیبهشت برابر بایرن‌مونیخ آلمان است، باور دارد در صورت حفظ شرایط روحی و جسمانی اش، ‌قادر است همچنان پرقدرت به کار نزد آبی‌ها ادامه دهد.


لمپارد افزود: سه ، چهار سال قبل گمان نمی‌کردم، بتوانم تا به الان در استمفوردبریج دوام بیاورم. اما اکنون می‌بینم این خواسته‌ام به واقعیت رسیده است. مردم به بازیکنانی مثل جان تری و استیوون جرارد که نسبت به تیم‌شان وفادار ماندند، بطور ویژه می‌نگرند. من هم می‌خواهم ادامه دهنده راه آنان باشم. با وجودی که لمپارد، ۵، ۶ سال قبل نیستم، اما هنوز هم احساس خوبی در تمرینات و مسابقات دارم و از همه مهمتر مثل روزهای جوانی، کاملا از بازی کردن لذت می‌برم.