- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مسابقات قرآنی فرهنگیان دشتستان برگزار شد

عسلویه نیوز: مسئول امور قرآنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: مسابقات قرآنی فرهنگیان دشتستان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مسابقات قرآنی فرهنگیان دشتستان برگزار شد

به گزارش عسلویه نیوز از دشتستان، داوود کشتکار بعد از ظهر امروز در آیین برپایی مسابقات قرآنی فرهنگیان در برازجان اظهار داشت: انس با قرآن و مفاهیم قرآنی از مسائل مهمی است که مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دشتستان همواره به آن توجه داشته‌اند و در این مسیر تلاش‌ کرده‌اند.

مسئول امور قرآنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش را شامل می‌شوند و با همکاری دبیران، معلمان و دانش‌آموزان همواره فعالیت‌های مطلوبی در این زمینه صورت پذیرفته است.

کشتکار در همین راستا بیان داشت: آنچه در فعالیت‌های فرهنگی باید مورد توجه باشد، تربیت اخلاقی و رشد و ترقی دانش‌آموزان ایران اسلامی است و این امر با انس و آشنایی ایشان با مفاهیم و معارف قرآنی محقق می‌شود.

وی با اشاره به حضور و فعالیت بسیار خوب معلمان و پرسنل آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی اضافه کرد: در کنار دانش‌آموزان این شهرستان معلمان نیز به فعالیت‌های فرهنگی و جنبی توجهی خاص دارند و همواره به طور فعال در این برنامه‌ها حضور دارند.

این مسئول ادامه داد: امروز شاهد برگزاری مسابقات قرآنی بین معلمان و پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان هستیم و ۳۰ نفر از دبیران و فرهنگیان شهرستان دشتستان در رشته‌ حفظ قرآن در مرحله شهرستانی مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسئول امور قرآنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ابراز داشت: توجه به حسن اجرای طرح نهضت قرآنی در شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که اداره آموزش و پرورش با حساسیت خاص بر آن دقت دارد و تمامی این مسابفات در این راستا برگزار شده‌اند.