- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گشایش نمایشگاه معرفی مشاغل و دستاوردهای هنر‌جویان عسلویه

عسلویه نیوز: نمایشگاه معرفی مشاغل و دستاوردهای هنر‌جویان عسلویه گشایش یافت.

خبرگزاری فارس: گشایش نمایشگاه معرفی مشاغل و دستاوردهای هنر‌جویان عسلویه

به گزارش عسلویه نیوز، بخشدار عسلویه بعد از ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه معرفی مشاغل و دستاوردهای هنر‌جویان هنرستان‌های منطقه عسلویه اظهار داشت: دانش‌آموزان در واقع آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و حمایت از دانش‌آموزان مبتکر امری لازم است.

عبدالله نادری افزود: آموزش و پرورش عسلویه در چند سال اخیر از کارآفرینان و دانش‌آموزان خلاق حمایت خوبی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: عسلویه دارای جایگاه منحصربه‌فردی در اقتصاد و صنعت است و باید با تلاش و فعالیت بیشتر به سمت رشد و توسعه روزافزون حرکت کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز گفت: در سال تولید ملی باید به سمت تقویت تولیدکنندگان داخلی حرکت کنیم و پرورش خلاقیت‌های جوانان در واقع گامی در این راستاست.

علی احمدی افزود: برپایی این نمایشگاه، اقدامی مهم در راستای حمایت از کارآفرینان برتر است که انتظار داریم مورد حمایت واقع شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز به تبیین نقش رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در پیشرفت منطقه پرداخت و خاطر نشان کرد: مسئولان باید زمینه را برای گرایش دانش‌آموزان به سمت رشته‌های مورد نیاز و دارای آینده شغلی در منطقه فراهم سازند.

محمد قاسمی افزود: در این نمایشگاه هنرجویان رشته معماری با ساخت ماکت ساختمان و شهر سازی، هنرجویان رشته جوشکاری با ساخت ابزار آلات، هنرجویان رشته کامپیوتر با طراحی بازی‌های کامپوتری و ساخت نرم‌افزارهای آموزشی و همچنین هنر جویان بطور مشترک با طراحی و ساخت باغچه آموزشگاه و آلاچیق، هنر خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.