- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دنیزلی: من با مسئولیت خودم آشنایی دارم

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در بازی با الهلال به روند خوبش در آسیا ادامه خواهد داد.


    مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از بازی فردا با الهلال عربستان در خصوص اینکه پرسپولیس دو هفته است نتیجه نگرفته و اینکه قبول دارد کار سختی پیش روی این تیم است گفت: این مسابقه برای ما حساس است. در آسیا مسابقات مهم و حساسی را برگزار کردیم و نتایج خوبی گرفتیم و این روند را فردا ادامه می دهیم.



وی اضافه کرد: وضعیت روانی خوب نیست اما در لیگ قهرمانان آسیا روحیه خوبی داریم. در بازی فردا اعتماد هواداران از دست نمی رود. سعی می کنیم یک روز خوب را رقم بزنیم. می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم. مطلب زیادی برای گفتن نیست. من با مسئولیت خودم آشنایی دارم و فردا هم به خوبی آن را انجام می دهم.


دنیزلی درباره اینکه پرسپولیس در دور رفت نتیجه خوبی گرفته اما در بازی با الغرافه به مشکل خورد و اکنون وضعیت را چطور می بینید گفت: در بازی با الغرافه با یک حادثه در دقایق آخر روبرو شدیم. گلی که خوردیم ما را تحت فشار قرار داد ولی فردا اجازه نمی دهیم این اتفاق رخ دهد. فردا با قوی ترین تیم گروه بازی می کنیم. بعد از بازی های انجام شده نشان دادیم در این گروه قوی ترین ما هستیم. فوتبالیست های من فردا ثابت می کنند که ما بهترین هستیم.


دنیزلی در ارتباط با مصدومان پرسپولیس به خصوص شیث رضایی تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنی که مشکل دارد، داریم اما می توانند بازی کنند.


وی در پاسخ به سؤالی در مورد حمایت پروین و رویانیان از دنیزلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من نمی توانم اظهارات را پیگیری کنم ولی زیاد هم مهم نیست و به حرف‌ ها اهمیت نمی ‌دهم. فردا کار خودم را می کنم. هر کسی حرفی بزند برای من زیاد اهمیتی ندارد. بخاطر موفقیت پرسپولیس آمدم و خواستن که آمدم و با قدرت به کارم ادامه می دهم تا این تیم را به هدفش برسانم.


سرمربی پرسپولیس در مورد هواداران این تیم خاطرنشان کرد: هواداران فردا می آیند و کنار من و بازیکنان هستند و با این هواداران کامل می شویم. آنها نباشند قطعا یک چیزی کم داریم. من منتظر همان هواداران با تعداد زیاد هستم.


وی درباره اینکه فکر می کنید فردا برای پرسپولیس روز باشد یا شب،‌ گفت: فردا “پرسپولیس روز” در میدان حاضر خواهد بود.


گفتنی است، در ادامه این نشست دنیزلی از سؤال خبرنگاری که می خواست در مورد لیگ بپرسد جلوگیری کرد.


دنیزلی درباره لیست اخراجی های پرسپولیس گفت: هفته گذشته بعد از بازی با تراکتورسازی گفته بودم ۱۰ نفر از این تیم می روند اما سوءتفاهم شده بود. برخی خیال کرده بودند از این ۱۸ نفری که همراه بودند ۱۰ نفر می رود اما باید بگویم از لیست ۲۸ نفره ۱۰ نفر می روند.