- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری همایش تقدیر از خیرین مدرسه‌یار در عسلویه

عسلویه نیوز: مسئول مشارکت‌های مردمی اداره آموزش و پرورش عسلویه گفت: همایش تقدیر از خیرین مدرسه‌یار در عسلویه برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش تقدیر از خیرین مدرسه‌یار در عسلویه

به گزارش عسلویه نیوز  سهیلا رضایی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش منطقه عسلویه اظهار داشت: معلمان نقش مهمی در پیشبرد جامعه دارند و حمایت از این قشر امری لازم و ضروری است.

مسئول مشارکت‌های مردمی اداره آموزش و پرورش عسلویه در ادامه گفت: در سال‌های اخیر خیرین مدرسه‌یار از طریق کمک‌های مالی خود حمایت مطلوبی از اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه به منظور پیشرفت و توسعه سطح آموزشی و تحصیلی کودکان، نوجوانان و جوانان ساکن در این منطقه انجام داده‌اند.

رضایی‌نژاد ابراز داشت: در ماه جاری همایش تقدیر از خیرین مدرسه‌یار در قالب جشن همدلی در بخش عسلویه برگزار می‌شود و برگزاری این جشن از ابتکارات آموزش و پرورش عسلویه در سال تحصیلی جاری است که با استقبال عظیم مردم و مسئولان مواجه شده است.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری و سال تحصیلی گذشته همکاری و تعامل بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه وضعیت آموزش در منطقه عسلویه وجود داشت.

رضایی‌نژاد تاکید کرد: از خیرین مدرسه‌یار که در سال‌‌های اخیر ما را مورد یاری و کمک‌های خود قرار داده‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه نیز بیان داشت: بزرگداشت هر چه بهتر روز معلم در سال تحصیلی جاری از مسائل مهمی است که مورد توجه مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه بوده است.

محمد غلامپور افزود: برنامه‌ریزی‌های راهبردی و جامعی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم هفته معلم در منطقه عسلویه صورت پذیرفته و به بهترین نحو ممکن از معلمان منطقه عسلویه تقدیر و تشکر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: معلمان از ارزشمند‌ترین سرمایه‌های جامعه هستند و وظیفه انسان‌سازی را بر عهده دارند و با تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه خود برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان نقشی مهم در پیشرفت و توسعه میهن اسلامی ایفا می‌کنند و همه ما وظیفه داریم از زخمات ایشان تقدیر کنیم.

غلامپور اذعان داشت: تقدیر از اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم منطقه عسلویه در سال تحصیلی گذشته از برنامه‌های مهمی است که در رأس برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم این منطقه در سال جاری قرار گرفته است.