- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تاسیسات زیربنایی آب و برق از مهم‌ترین مشکلات شبانکاره است

عسلویه نیوز: امام جمعه شبانکاره گفت: تاسیسات زیربنایی آب و برق از مهم‌ترین مشکلات شبانکاره است.

خبرگزاری فارس: تاسیسات زیربنایی آب و برق از مهم‌ترین مشکلات شبانکاره است

به گزارش عسلویه نیوزا ز دشتستان، حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمت رسانی صادقانه به مردم جزء لاینفک مسئولیت است و تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خود را وقف خدمت به مردم کنند.

وی افزود: ۱۲ اردیبهشت ماه روز شهادت استاد شهید مرتضی مهری و روز معلم از روزهای مهم در تقویم ایرانیان است و باید مسئولان سیاسی و فرهنگی همه ساله نسبت به بزرگداشت این روز اقدام کنند و از زحمات معلمان قدردانی کنند.

حمادی در ارتباط با نامگذاری روز شهادت فیلسوف بزرگ مرتضی مطهری به نام روز معلم خاطرنشان کرد: عظمت و شخصیت والا و بینش گسترده استاد مطهری نسبت به مسائل مختلف سبب شد این روز را به عنوان روز معلم نامگذاری کنند.

این مسئول بیان داشت: در شهر شبانکاره مسائل و مشکلات بسیاری وجود دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر در رفع این مشکلات اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و امیدواریم با همت هرچه بیشتر مسئولان شاهد رفع این مشکلات باشیم.

امام جمعه شبانکاره اذعان داشت: در نشست‌هایی که با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شبانکاره داشته‌ایم در مراحل مختلف مشکلات اساسی این شهر و بخش را شناسایی و دسته‌بندی کرده‌ایم و پیگیری‌های متعددی برای این موارد انجام داده‌ایم.

حمادی به گسترش شهر شبانکاره اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر شاهد گسترش شهر شبانکاره به قسمت‌های شمالی این شهر بوده‌ایم و با توجه به افزایش محدوده جغرافیایی سکونت مردم، مسئولان باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های این بخش از شهر نیز اقدام کنند.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: تاسیسات زیربنایی آب و برق از مهم‌ترین مشکلات شهر شبانکاره است و از مسئولان شهرستان دشتستان می‌خواهیم متناسب با سیر صعودی افزایش جمعیت این شهر نسبت به توسعه زیرساخت‌های آن اقدام کنند.