- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شریفی: کناره گیری ام از کمیته انضباطی تحمیلی است

مجتبی شریفی در درخصوص کناره گیری خود از کمیته انضباطی گفت: این موضوع را از چند ماه پیش با آقای کفاشیان در میان گذاشته بودم و مشکلات شخصی و خانوادگی نیز در این تصمیم نقش داشت ولی مسائل اخیری که در مسابقات لیگ رخ داد و هجمه ای که به کمیته داوران شد و برخی مسائل دیگر، من را در کناره گیری از این مسئولیت سنگین مصمم تر کرد.

شریفی در مورد تحمیلی بودن کناره گیری خود از کمیته انضباطی اظهار داشت: این موضوع را رد نمی کنم ولی ترجیح می دهم فعلا در این زمینه حرفی نزنم . به هرحال افرادی خارج از حوزه فوتبال در این زمینه مسائلی را مطرح کردند که در تصمیمم برای کناره گیری از کمیته انضباطی بی تاثیر نیست .

رئیس کمیته انضباطی با اشاره به هجمه های اخیر نسبت به آرای صادره در خصوص مسابقات لیگ برتر اظهار داشت : متاسفانه برخی غیرمنصفانه و بدون استدلال منطقی آرای کمیته انضباطی را زیر سئوال بردند و به آن انتقاد کردند و حتی باعث متشنج شدن فضای فوتبال کشور شدند در حالیکه تمامی آرای صادر شده طبق آیین نامه کمیته انضباطی و با رای اعضای کمیته و بر اساس مستندات موجود صادر شده و تمامی این آرا قابل دفاع است .

وی در پایان با تاکید بر اینکه در طول مدت حضور در کمیته انضباطی با مسائل و مشکلات مختلفی روبرو بوده و فشارهای زیادی را متحمل شده اظهار داشت : باور کنید دیگر از حاشیه های فوتبال خسته شده ام و نمی خواهم به این جریان فرسایشی ادامه بدهم . من تلاش کردم تا اخلاق گرایی را وارد فوتبال کنم و اگر تنها بخشی از فوتبال تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته باشد در کارم موفق بوده ام .

شریفی در پایان گفت : ناگفته های بسیاری دارم که بزودی و در فرصتی مناسب آنها را با اهالی فوتبال بازگو خواهم کرد .

کناره گیری قاضی شریفی از کمیته انضباطی در حالی مطرح می شود که موضوعات مختلفی از جمله تحت فشار قرار گرفتن از سوی سازمان تربیت بدنی و تحمیل شدن این کناره گیری به علی کفاشیان ، بالا گرفتن اختلاف میان شریفی و حبیب کاشانی به ویژه پس از صدور آرای انضباطی دیدار جنجالی پرسپولیس و استیل آذین و حتی اختلاف با علی دایی به عنوان دلایل اصلی برای کناره گیری رئیس کمیته انضباطی مطرح می شود.