- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

افتتاح مجتمع مسکونی ۱۵۰ واحدی مهر ماندگار در دشتستان

عسلویه نیوز: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان از افتتاح مجتمع مسکونی ۱۵۰ واحدی مهر ماندگار در دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح مجتمع مسکونی 150 واحدی مهر ماندگار در دشتستان

به گزارش عسلویه نیوز از دشتستان، کوروش دهقان در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: حل مشکل مسکن جوانان از مسائل مهمی است که دولت خدمتگذار به آن توجه داشته و با تمام وجود در این راستا به تلاش پرداخته است.

وی افزود: اجرای پروژه مسکن مهر از برنامه‌هایی است که دولت برای رفع مشکل مسکن مورد توجه قرار داده و در شهرستان دشتستان اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده که به رفع نسبی مشکل مسکن در این شهرستان انجام شده است.

دهقان از افتتاح مجتمع مسکونی ۱۵۰ واحدی مهر ماندگار در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: جمعه هفته جاری مجتمع ۱۵۰ واحدی مسکن مهر ماندگار با حضور مسئولان ارشد دولتی در شهرستان دشتستان افتتاح خواهد شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان باید بنابر اطلاع قبلی در این برنامه حضور یابند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان بیان داشت: رفع مشکل اشتغال که یکی از سیاست‌های کلان دولت خدمتگذار است در راس برنامه‌های مسئولان شهرستان دشتستان بوده و در کمیته اشتغال شهرستان دشتستان اقدامات مهمی برای تحقق این اهداف صورت پذیرفته است.

دهقان ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان دشتستان از رویکردهای مهم مسئولان این شهرستان در حوزه اشتغال است و سبب بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی کشاورزان این شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به تصویب ایجاد ۱۸ واحد بسته‌بندی خرما در شهرستان دشتستان بیان داشت: تصویب احداث ۱۸ واحد بسته بندی خرما از تاثیرگذارترین برنامه‌های مسئولان شهرستان دشتستان در عرصه اشتغال است.

دهقان در ارتباط با واحد بزرگ بسته‌بندی خرمای دشتستان گفت: این واحد با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان در دست اجراست و توانایی ایجاد پنچ هزار فرصت شغلی در این شهرستان را دارد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشتستان تصریح کرد: ایجاد فرصت ‌های شغلی و رفع مشکل اشتغال زمینه را برای افزایش سطح سلامت اجتماعی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی مهیا می‌کند.