- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کمبود منابع ذخیره آب در دشتستان مشکل‌ساز شده است

عسلویه نیوز: فرماندار دشتستان گفت: کمبود منابع ذخیره آب در دشتستان مشکل‌ساز شده است.

خبرگزاری فارس: کمبود منابع ذخیره آب در دشتستان مشکل‌ساز شده است

به گزارش عسلویه نیوز از دشتستان، غلامحسین خسروی در نشست با مدیران آب و فاضلاب شهری استان بوشهر اظهار داشت: آب از حیاتی‌ترین تاسیسات مورد نیاز شهرها و روستاها است و مسئولان این دستگاه‌ها باید با جدیت خاص برای رفع مشکلات این عرصه کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در این عرصه باید فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب باید مورد توجه قرار گیرد توجه به سیستم آبرسانی شهرها و روستاهای مختلف یا توجه به قدمت بالای شبکه‌های آبیاری است.

خسروی بیان داشت: یکی از اساسی‌ترین مشکلات در شبکه توزیع آب شهر شبانکاره یکپارچگی سیستم آبرسانی است و مسئولان آب و فاضلاب استان باید به رفع این مشکل مهم توجه داشته باشند.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: این وضعیت خاص سبب شده که هنگام وقوع مشکل یا اجرای طرح‌های تعمیراتی شاهد قطع آب در تمامی نقاط شهر شبانکاره باشیم که مشکلات فراوانی را برای اهالی این شهرها ایجاد کرده است.

خسروی ادامه داد: مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر باید تمهیداتی بیندیشند و در آینده نزدیک نسبت به تقسیم‌بندی شبکه توزیع آب شهر شبانکاره برای کاهش مشکلات در این شهر تلاش کنند و زمینه‌ساز رضایت خاطر مردم و شهروندان این شهر شوند.

وی با اشاره به لزوم وجود منابع ذخیره آب در شهرهای شهرستان دشتستان ابراز داشت: در شهرهای دشتستان وجود منبع ذخیره آب از اساسی‌ترین نیازهای شهروندان است و فرمانداری دشتستان پیگیری‌های لازم برای این مساله را انجام داده است.

این مسئول تصریح کرد: در شهر وحدتیه مشکلات فراوانی در اداره آب وجود دارد که یکی از اساسی‌ترین این مشکلات ساختمان نامناسب اداره آب این شهر است و مسئولان مربوطه باید در رفع این مشکل دقت نظر کافی داشته باشند.

فرماندار دشتستان متذکر شد: نبود وسیله نقلیه در اداره آب و فاضلاب شهر وحدتیه از مسائلی است که مسئولان محلی بخش سعدآباد همواره بر آن تاکید داشته‌اند و ما خواهان رفع این مشکل هستیم.

خسروی افزود: با وجود اینکه شهر تنگ‌ارم باید در حوزه آب و فاضلاب شهری باشد ولی هنوز این اداره زیر نظر آب‌وفاضلاب روستایی اداره می‌شود و باید این مشکلات در کوتاه‌مدت رفع شود.