- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرسپولیس برنامه‌ای برای بازی با الهلال نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها آنقدر در هنگام گرم کردن دویدند که توانشان در بازی نصف شد.


    حسین کلانی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی بسیار ضعیف و بد انجام داد و اصلا فوتبال بازی نکرد. درست تمرین نکردن این تیم در کنار خستگی بازیکنان باعث شده بود پرسپولیس همیشگی را نبینیم.


وی اضافه کرد: وقتی بازیکنان اصلی برای گرم کردن وارد زمین شدند آنقدر توسط مربیان دویدند که توانی برای دویدن در ۹۰ دقیقه نداشتند. این عزیزان مثل اینکه می‌خواستند یک ریکاوری سنگین انجام دهند و مثل اینکه یادشان رفته بود تیم می‌خواهد آماده شود که مقابل الهلال بازی کند.


کلانی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس وقتی توپ را زیر پای خود می‌دیدند ناگهان خود به خود به زمین می‌خوردند که این جای سؤال داشت. در کنار این موضوع چیدمان تیم هم بسیار بد بود طوری که حداقل فاصله بین هافبک و مهاجمان نبود و بازیکنان اشتباه می‌ایستادند.


پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی غلامرضا رضایی صاحب توپ می‌شد تک و تنها به سمت دروازه حریف می‌رفت و ۲ نفر او را پوشش می‌دادند و او هم مجبور بود توپ را لو دهد. یک شوت به سمت دروازه الهلال نزدیم. برخی بازیکنان که تجربه کافی را نداشتند در ترکیب تیم بودند. در خط دفاعی نیز بسیار شکننده بودیم. خدا را شکر می‌کنیم که دروازه بان خارجی را داشتیم در غیر این صورت ۳ توپ صد در صد دیگر هم وارد دروازه تیم می‌شد.


کلانی در خصوص عملکرد علی کریمی گفت: کریمی خسته است. او هر وقت صاحب توپ می‌شد دو نفر بالای سرش بودند و یا او را می‌زدند یا خودش زمین می‌خورد. نمی‌دانم چرا کریمی سرحال نبود البته به نظر می‌رسد کمی مصدوم است.  همیشه توقع از کریمی زیاد است و به خاطر همین چون ستاره پرسپولیس است فشارهای زیادی را تحمل می‌کند. اگر فشار زیاد روی یک بازیکن باشد کیفیت آن بازیکن کم می‌شود.


کلانی در خصوص انتقاد هواداران از بی انگیزگی بازیکنان عنوان کرد: شما نمی‌توانید این بازیکن را با بازیکنان دهه ۶۰ مقایسه کنید چون زمان‌ها متفاوت است اما باید قبول کرد توقعاتی که از پرسپولیس بود برآورده نشد و بچه‌ها نتوانستند جوابگوی محبت هواداران باشند.


کلانی در خصوص عملکرد دنیزلی گفت: من به عنوان یک کارشناس نمی‌توانم درباره دنیزلی و دستیارانش اظهار نظر کنم. با یک یا دو بازی قضاوت درباره یک بازی درست نیست چون من سر تمرینات هم نمی‌روم که بخواهم درباره او قضاوت کنم اما چیزی که مشخص بود اینکه پرسپولیس برنامه‌ای برای بازی با الهلال نداشت. یک کار ترکیبی از این تیم در زمین دیده نشد و جالب تر از همه بازیکنان زمان را می‌کشتند و به جای اینکه توپ را در زمین بدوانند خودشان در زمین می‌دویدند و خسته می‌شدند.


 


مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت باشگاه برای تیم زحمت کشیده و شرایط و بستر خوبی آماده کرده اما متاسفانه این تیم نتیجه نمی‌گیرد. اگر دنیزلی در پرسپولیس است به خاطر خواسته مردم و تلاش‌های رویانیان بود که به ایران آمده پس بعید می‌دانم مسئولان باشگاه کم گذاشته باشند. وقتی اشک‌های هواداران را پس از بازی می‌دیدم خیلی ناراحت شدم و غصه خوردم. امیدوارم شرایطی پیش آید تا پرسپولیس صعود کند چون در غیر این صورت ممکن است هواداران فوتبال زده شوند.