- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تیم فوتبال نوجوانان ایران قهرمان شد

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با برتری برابر مجارستان به عنوان قهرمانی جام ریاست جمهوری قزاقستان دست یافت.



 دیدار پایانی تورنمنت هشت جانبه ریاست جمهوری قزاقستان عصر امروز چهارشنبه بین تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و مجارستان برگزار شد که شاگردان علی‌دوستی مهر با برتری ۳ بر یک برابر حریف‌ اروپایی‌ خود، به عنوان قهرمانی این جام دست یافتند. در این بازی که در ورزشگاه ۴۰ هزار نفری اصلی شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد، علی ریگی(۵ و ۴۶) و کرملاچعب(۷۹) برای تیم ایران گلزنی کردند و تک گل تیم مجارستان هم در دقیقه ۷ به ثمر رسید.

 سیدسجاد سید، سیدمجید حسینی، میلاد داعی، ساسان جافری، امیر نصر آزادانی، عرفان وجدانی، سعید عزت اللهی(۷۴- محمد خسروی)، صادق محرمی ، علی هزامی(۶۵- رضا کرملاچعب)، امیرمحمد مظلوم(۵۶- کمیل حق‌زاده) و علی ریگی در این مسابقه برای تیم نوجوانان ایران به میدان رفتند.

 

 با این پیروزی و قهرمانی در مسابقات، تیم ایران صاحب جایزه ۱۰ هزار دلاری شد. تیم مجارستان هم با قرار گرفتن در جایگاه دوم، جایزه ۶ هزار دلاری این جام را از آن خود کرد.

 

 در دیدار رده‌‎بندی این تورنمنت، تیم‌های قزاقستان و آذربایجان در جریان بازی به تساوی یک بر یک رضایت دادند اما در ضربات پنالتی تیم میزبان با پیروزی ۵ بر ۴ در جایگاه سوم قرار گرفت و جایزه ۴ هزار دلاری این جام را بدست آورد.

 

 تیم‌های نوجوانان ارمنستان و ترکیه هم در جریان بازی به تساوی یک بر یک دست یافتند اما در ضربات پنالتی تیم ترکیه به برتری ۴ بر ۳ دست یافت و مقام پنجم این جام را به خود اختصاص داد. گرجستان هم با پیروزی یک بر صفر برابر ترکمنستان مقام هفتمی این تورنمنت را از آن خود کرد.

 

 کاروان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امشب آلماتی را به مقصد تهران ترک می‌کند و ۲:۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه وارد تهران می‌شود.