- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آزادی پنج گروگان در سلماس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سلماس گفت: با تلاش نیروهای انتظامی پنج گروگان از تبعه افغان در شهرستان سلماس آزاد شدند.

خبرگزاری فارس: آزادی پنج گروگان در سلماس

 شاهرخ بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دنبال کسب اخبار واصله از منابع خبری مبنی بر اینکه تعدادی گروگان‌گیر از اهالی یکی از شهرستان‌های شمال استان این افراد را در شهرستان سلماس به گروگان گرفته بودند و با تماس تلفنی با خانواده گروگان‌ها مبلغ یک ‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای آزادی آنها درخواست کرده‌ بودند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی یگان نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بعد از چند روز کار اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در حین رد و بدل مبلغ درخواستی یکی از عاملان گروگان‌گیر را در محل ملاقات دستگیر و بلافاصله با تخلیه اطلاعات متهم دستگیر شده هر پنج نفر گروگان افغانی را که در دره‌ای اسیر شده بودند نجات یافتند.

فرمانده انتظامی سلماس با اعلام اینکه تمام گروگان‌ها پس از آزادی به مقر پلیس امنیت انتظامی این شهرستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در ارتباط با شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در حال بررسی موضوع و دستگیری دیگر اعضای احتمالی باند گروگانگیر هستند.

بختیاری با اشاره به اینکه خانواده تعدادی از گروگان‌ها در شهر قم سکونت دارند، گفت: با این اقدام موفقیت‌آمیز ماموران شهرستان سلماس مرجع عالی‌قدر آیت‌الله مکارم شیرازی از عملکرد‌ نیروی انتظامی این شهرستان قدردانی کرد.