- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آمادگی آموزش و پرورش کنگان برای همکاری با سپاه در برنامه‌های فرهنگی

عسلویه نیوز: رئیس آموزش و پرورش کنگان از آمادگی آموزش و پرورش کنگان برای همکاری با سپاه در برنامه‌های فرهنگی خبر داد.

خبرگزاری فارس: آمادگی آموزش و پرورش کنگان برای همکاری با سپاه در برنامه‌های فرهنگی

به گزارش عسلویه نیوز از بندر کنگان، عباس شریف در نشست با مسئولان سپاه و بسیج شهرستان کنگان اظهار داشت: هفته معلم فرصتی ارزشمند برای تکریم و تعظیم قشر معلم است و البته تکریم معلمان نباید منحصر به روز و هفته خاصی شود.

وی افزود: تقویت جایگاه فرهنگیان و معلمان و افزایش امکانات رفاهی و معیشتی این عزیزان در دستور کار قرار دارد و در چند سال گذشته نیز اقدامات مهمی در این راستا انجام گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان به بحث شجره طیبه صالحین و اردوی جهادی هجرت اشاره کرد و یادآور شد: شجره طیبه صالحین با توجه به دستورالعمل از ابتدای این طرح در مدیریت آموزش و پرورش شکل گرفته و باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اجرای این طرح و تقویت بیش از پیش آن استفاده کنیم و این مدیریت آمادگی همکاری با سپاه در اجرای همه برنامه‌های مختلف فرهنگی را دارد.

شریف با اشاره به اردوی طرح هجرت اضافه کرد: در عرصه‌های سازندگی و عمرانی فضاهای آموزشی تعریف شده و این یک طرح بسیار ارزشمند است و همکاری و تعامل مناسب این دو نهاد تأثیر عمیقی در روحیه همکاری و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان بوجود می‌آورد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان نیز با اشاره به اجرای برنامه‌های تربیتی و تأکید مقام معظم رهبری در اجرای بهتر این برنامه‌ها اظهار داشت: تلاش همه انبیاء و معصومین(ع) در راستای تربیت انسان‌های صالح بوده است.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی افزود: در مکتب اسلام متفکران و اندیشمندان بزرگی همچون استان شهید مطهری تربیت شده‌اند و همه بزرگان به ویژه حضرت امام (ره) به این فیسلوف اسلامی افتخار می‌کنند و ما باید در این کشور چنین متفکران و شاگردان بزرگی تربیت کنیم.