- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بازار بزرگ برازجان در چند مرحله ساماندهی می‌شود

عسلویه نیوز: شهردار برازجان گفت: بازار بزرگ برازجان در چند مرحله ساماندهی می‌شود.

خبرگزاری فارس: بازار بزرگ برازجان در چند مرحله ساماندهی می‌شود

به گزارش عسلویه نیوز از دشتستان، کریم حسین‌آبادی چهارشنبه ‌شب در نشست مسئولان برازجان اظهار داشت: استفاده از نظرات و راه‌حل‌های کارشناسی‌ شده از اقداماتی است که شهرداری برازجان برای حل مشکلات این شهر در دستور کار خویش قرار داده است.

شهردار برازجان اضافه کرد: شروع به کار بازارچه چهارفصل در محله خضر برازجان از راهکارهایی است که به منظور بهبود وضعیت بازار روز برازجان و سامان‌دهی آن، شهرداری به انجام آن مبادرت ورزیده است.

حسین‌آبادی ادامه داد: این بازار از آینده نزدیک فعالیت خود را در شهر برازجان آغاز می‌کند و در حل مشکلات ترافیکی بازار برازجان و نظم و سامان‌دهی ساختمان بازار روز اثرگذار خواهد بود.

وی نقش شهروندان در حل مشکلات شهری را غیر قابل انکار توصیف کرد و بیان داشت: با حمایت شهروندان، وضعیت کنونی بازار در پروژه‌های عمرانی سال جدید، ساماندهی و برای همیشه حل خواهد شد.

این مسئول متذکر شد: بنده به شخصه با برخورد جدی با دست‌فروشان و سد معبر کنندگان که از شهروندان برازجان هستند و برای گذران زندگی اقدام به این کار کرده‌اند، مخالف هستم.

حسین‌آبادی اذعان کرد: ریشه‌یابی و تحقیق و پژوهش در اجرای طرح‌ها قبل از اجرای وضعیت بازار بزرگ برازجان در اولویت‌های اجرایی شهرداری است.

شهردار برازجان در همین راستا خاطرنشان کرد: اجرای زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای ساماندهی بازار را دستور کار خود قرار داده که در هفته آینده کار ساماندهی بازار روز آغاز خواهد شد.

حسین‌آبادی ادامه داد: ساماندهی بازار بزرگ برازجان در چند مرحله انجام می‌شود که اجرای کانال، کف‌سازی، بدنه سازی، نورپردازی، اجرای سایبان، نصب سطل زباله، نصب نیمکت، فعال‌سازی دو پارکینگ اطراف بازار روز برای موتورسیکلت‌ها و خودروها، از جمله برنامه‌های شهرداری برازجان در راستای بهبود وضعیت کنونی بازار روز است.

وی تاکید کرد: از تمام توان و ظرفیت بهره می‌برم تا در دوران پذیرش و تصدی این مسئولیت بتوانم مطلوب‌ترین خدمات را به شهروندان شریف برازجان ارائه کنم.