- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۴۰ کلاس درس در جم هوشمندسازی شدند

عسلویه نیوز: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: ۴۰ کلاس درس در جم هوشمندسازی شدند.

خبرگزاری فارس: 40 کلاس درس در جم هوشمندسازی شدند

به گزارش عسلویه نیوز از جم، حسین اسکندری شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان آموزش و پرورش جم با اشاره به هفته معلم و سالروز شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری از فلاسفه بزرگ ایران و جهان اسلام بودند و دانشمندان بلاد مختلف امروز به مطالعه اندیشه‌های ایشان می‌پردازند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خاطرنشان کرد: شهید مطهری با اندیشه‌های خود ترسیمی دقیق از مسائل داشت به گونه‌ای که اندیشه‌های وی هنوز هم زنده به نظر می‌رسند و با شرایط مختلف می‌توان آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار داد و از اندیشه‌های ایشان استفاده کرد.

اسکندری بیان کرد: تقارن هفته معلم و شهادت آیت‌الله شهید استاد مرتضی مطهری به دلیل شخصیت عظیم و والای علمی و معنوی این بزرگوار است و امروز تمام ما باید الگوبرداری از ایشان را سرلوحه برنامه‌ها و کارهای خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: بزرگداشت روز معلم از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که تمام ارگان‌ها با فرارسیدن این ایام در راس امور و دستورات خویش قرار می‌دهند و آموزش و پرورش به صورت جدی اقدامات مطلوب و لازم در این رابطه را انجام می‌دهد.

این مسئول اذعان کرد: توسعه فضاهای آموزشی و رفع مشکلات و به روز رسانی وضعیت آموزشی از اهداف مهمی است که دولت خدمتگزار با تمام توان در این راستا گام برداشته و به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی در این زمینه رسیده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم افزود: فناوری اطلاعات امروز به یکی از علوم زیربنایی و اساسی تبدیل شده و در تمام کارها و برنامه‌های روزانه ریشه دوانده به طوریکه اگر کسی با کامپیوتر و فناوری اطلاعات آشنا نباشد وی را بی‌سواد تلقی می‌کنند و قادر به انجام بسیاری از کارهای روزمره نخواهد بود.

اسکندری هوشمندسازی مدارس و کلاس‌های درس را از اقدامات صورت گرفته در این زمینه دانست و ادامه داد: تا کنون ۴۰ کلاس درس در مدارس و واحدهای آموزشی شهرستان جم هوشمندسازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در شهرستان جم گفت: کمک‌ها و مساعدت‌های خیرین شهرستان جم در حل مشکلات و مسائلی که در این شهرستان شاهد آن بوده‌ایم تاثیرات بسیار مهمی داشته است.