- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران در عسلویه

“عسلویه نیوز” سرپرست تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران از اردوی تیم ملی در عسلویه خبر داد.فوتبال [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” اردشیر ماهینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ۷ نفره جمهوری اسلامی ایران در مرداد ماه امسال در مسابقات انتخابی جام جهانی در کشور اسپانیا به میدان خواهد رفت.

وی افزود: افزایش آمادگی این تیم و صعود به جام جهانی امری مهم است و به همین منظور با تدابیر کادر فنی شاهد برگزاری اردوهای تدارکاتی خوبی بوده‌ایم.

سرپرست تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران از برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: طی دعوتنامه‌ای از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۲۴ اردیبهشت در شهرستان عسلویه برگزار خواهد شد.

ماهینی تصریح کرد: در این اردو از پنج فوتبالیست بوشهری برای حضور در تیم ملی هفت نفره ایران دعوت شده و امیدوار هستیم شاهد افزایش آمادگی تیم ملی در این اردو باشیم.

وی با تقدیر از مسئولان سازمان منطقه ویژه اضافه کرد: تمامی هزینه‌های برگزاری این اردو بر عهده مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مسعود نصوری است.

ماهینی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای افزایش میزان آمادگی تیم بهره می‌بریم و از زمان باقی‌مانده نهایت استفاده را خواهیم برد.