- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تخصیص ۶ میلیارد ریال از سفر رهبری به توسعه و عمران بنک

عسلویه نیوز: شهردار بنک از تخصیص ۶ میلیارد ریال از سفر رهبری به توسعه و عمران بنک خبر داد.

خبرگزاری فارس: تخصیص 6 میلیارد ریال از سفر رهبری به توسعه و عمران بنک

به گزارش عسلویه نیوز از کنگان حسین صفایی در نشست مسئولان شورای اسلامی و شهرداری بنک با مردم اظهار داشت: خدمت به مردم حلاوت و شیرینی بسیار زیادی دارد و اگر بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم آن وقت مسئولیت را درست انجام داده‌ایم.

وی افزود: شورا و شهرداری شهر ساحلی بنک طی سال‌های اخیر با جان و دل و با همه توان برای سربلندی و رشد منطقه و شهر گام برداشته‌اند و بحمدالله به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

شهردار بنک خاطر نشان کرد: در طول ۵ سال اخیر اعتبارات استانی و داخلی شهرداری به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران شهری هزینه شده است.

صفایی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود به سرانه هر شهروند سالانه ۲۰۰ هزار تومان شهرداری هزینه کرده است.

وی از تخصیص ۶ میلیارد ریال از سفر مقام معظم رهبری به توسعه و عمران بنک خبر داد و اضافه کرد: به برکت سفر مقام معظم رهبری مبلغ ۶۶ میلیارد تومان به شهرستان کنگان اختصاص داده شد که سهم شهرداری بنک ۶ میلیارد ریال بوده است.

شهردار بنک یادآور شد: این مبلغ را به تکمیل و تجهیز بازار شهر و تکمیل و راه‌اندازی خیابان یادگار امام (ره) تخصیص دادیم که این ۲ طرح مهم به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: شهر بنک به لحاظ جاذبه گردشگری و توریستی می‌تواند به قطب گردشگری جنوب کشور تبدیل شود و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

شهردار بنک بیان کرد: می‌توانیم یک تیم قوی، منسجم و توانمند در حوزه تشکیلات اداری داشته باشیم و کارکنان شهرداری برای پیشبرد اهداف شهرداری باید رضایت‌مندی مردم را در رأس برنامه‌های خود به شمار آورند.

صفایی گفت: کار خوبی که در سطح کشور صورت گرفته، درجه‌بندی شهرداری‌ها بوده تا کارکنان با اطمینان بیشتر به کار خود ادامه دهند.

شهردار بنک اظهار داشت: برنامه‌ریزی یکی از اصول مهم برای پیشرفت در امور است و این امر در شهرداری بنک نهادینه می‌شود.

صفایی خطاب به کارکنان شهرداری افزود: در تکریم ارباب رجوع حوصله و صبر به خرج دهید؛ آنها را راهنمایی کنید و برای سلامت نفس اداری که شما را به اوج قله معرفت و موفقیت می‌رساند تمامی سعی و توان خود را بکار ببرید.