- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نتایج رسمی حوزه های انتخابیه سراسر کشور تا ساعت ۸ صبح

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کشور نتایج مربوط به مرحله دوم انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: نتایج رسمی حوزه های انتخابیه سراسر کشور تا ساعت ۸ صبح

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور سیدصولت مرتضوی صبح امروز شنبه در نشست خبری خود ضمن تقدیر از ملت ایران گزارشات رسیده از سامانه جامع انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور که به مرحله دوم راه یافته بودند به ترتیب زیر است:

۱_ حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند از مجموع یکصد و ۱۳ هزار و ۸۸۵ رای خانم هلیمه عالی با ۷۰ هزار و ۱ رای

۲_ حوزه انتخابیه درود و ازنا از تعداد کل آراء صحیح ۹۴ هزار و ۹۰۴ رای آقای عباس قائد رحمت با ۵۶ هزار و ۷۳۲ رای

۳_ حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ از مجموع ۱۰۳ هزار و ۹۱۲ رای صحیح حمید‌رضا عزیزی فارسانی با ۵۷ هزار و ۵۹۴ رای

۴_ حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از کل آراء صحیح ۳۵۱ هزار و ۸۶۴ رای آقای عیسی امامی با ۹۶ هزار و ۵۷۴ رای

۵_ حوزه انتخابیه توالش، رضوان‌شهر، ماسال از مجموع تعداد کل آراء صحیح یکصد و ۱۶ هزار و ۷۹۰ رای آقای محمود شکری با ۸۴ هزار و ۵۶۵ رای

۶_ حوزه انتخابیه اهواز و باوی مجموع تعداد آراء صحیح ۲۳۹ هزار و ۶۰۸ رای ۱_ آقای سید‌شکرخدا موسوی ۱۲۲ هزار و ۵۸۹ رای

۲_‌ آقای ناصر سودانی با ۹۹ هزار و ۶۵ رای به مجلس راه پیدا کردند.

۷_ حوزه انتخابیه اصفهان از تعداد کل آراء صحیح ۲۴۱ هزار و ۴۰۳ رای آقای حمید‌رضا فولادگر با یکصد و ۳۰ هزار و ۶۳۶ رای به مجلس راه یافتند.

۸_ در حوزه انتخابیه سمیرم خانم سکینه عمرانی از مجموع آراء ۳۳ هزار و یکصد و ۱۰ رای با کسب ۲۰ هزار و ۵۳۴ رای به مجلس راه یافتند.

۹_ حوزه انتخابیه بروجرد مجموع آراء صحیح ۹۴ هزار و ۱۰ رای آقای بهرام بیرام‌وند با ۵۳ هزار و ۳۰۴ رای

۱۰_ از حوزه انتخابیه مشهد و کلات مجموع آراء صحیح ۴۰۰ هزار و ۲۳۲ رای آقای جواد کریمی قدوسی با یکصد و ۹۵ هزار و ۳۸۰ رای و آقای محمد‌حسین حسین‌زاده بهرینی با یکصد و ۸۸ هزار و ۲۹۱ رای به مجلس راه یافتند.

۱۱_ در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر از مجموع آراء صحیح ۳۱۲ هزار و ۹۹۳ رای آقایان میرهادی قره سید رومیائی با ۱۲۵ هزار و ۴۷۱ رای، رضا رحمانی با ۱۲۵ هزار و ۳۷ رای و محمداسماعیل سعیدی با یکصد و ۲۰ هزار و ۹۲۸ رای به مجلس راه پیدا کردند.

۱۲_ در حوزه انتخابیه کرمانشاه از مجموع آراء صحیح ۱۰۴ هزار و ۹۱۷ رای آقای محمد رزم با ۸۷ هزار و یکصد و ۵۵ رای به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند.

۱۳_ در حوزه انتخابیه ایلام شیروان، کرداول، ایوان، مهران و ملک‌شاهی از مجموع ۱۷۸ هزار و ۵۵۹ رای صحیح آقایان احمد شوهانی با ۶۳ هزار و ۱۵ رای و علی‌اکبر متین با ۶۲ هزار و ۱۳۲ رای به مجلس راه یافتند. در حوزه انتخابیه پل دختر از تعداد کل آراء صحیح ۴۶ هزار و ۶۴۵ رای آقای علی کائیدی با ۲۵ هزار و ۹۰۰ رای به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه شیراز از تعداد کل آراء صحیح یکصد و ۶۰ هزار و ۱۴۳ رای آقای سید‌حسین ذوالانوار با ۹۸ هزار و ۵۱۵ رای به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه هویزه و دشت آزادگان از تعداد کل آراء صحیح ۳۸ هزار و ۵۹۴ رای آقای ناصر صالحی نصب با ۲۵ هزار و ۹۵۸ رای به مجلس راه پیدا کردند.

در حوزه انتخابیه دزفول از تعداد کل آراء صحیح ۱۰۷ هزار و ۴۹۷ آقای عباس پاکزاده با ۶۱ هزار و ۷۷۹ رای به مجلس راه پیدا کردند.

در حوزه انتخابیه بهبهان از تعداد کل آراء صحیح ۴۶ هزار و ۶۸۷ رای آقای محمد‌باقر شریعتی با ۲۴ هزار و ۸۴۸ رای به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه آبادان از تعداد کل آراء صحیح ۵۵ هزار و ۲۵۲ رای آقایان محمد‌سعید انصاری با ۲۳ هزار و ۱۲۳ رای و سید‌حسین دهدشتی با ۲۰ هزار و ۲۱ رای به مجلس راه پیدا کردند.

در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان و دره‌شهر از تعداد کل آراء صحیح ۸۵ هزار و ۸۶۹ رای محمد احمدی با ۵۲ هزار و ۶۵۲ رای وارد مجلس شدند.

در حوزه انتخابیه اردبیل نمین، نیر و سرعین از تعداد کل آراء یکصد و ۱۹ هزار و ۴۰۹ رای آقای مصطفی افضلی فرد با ۷۵ هزار و ۹۷۵ رای به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه لنجان از تعداد کل آراء صحیح ۹۵ هزار و ۴۳۶ رای آقای محمد منصوری بیتکانی با ۴۹ هزار و ۴۱۱ رای به مجلس راه پیدا کردند.

در حوزه انتخابیه همدان و فامنین از تعداد کل آراء صحیح یکصد و ۲۰ هزار و ۱۲۹ رای آقای ابراهیم کارخانه با ۶۲ هزار و ۲۷۰ رای به مجلس راه پیدا کردند.

در حوزه انتخابیه ملایر از تعداد کل آراء صحیح ۷۲ هزار و ۴۲۱ رای آقای احمد آریایی نژاد با ۵۰ هزار و ۶۳۱ رای به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه فراهان، تفرش و آشتیان از تعداد کل آراء صحیح ۳۵ هزار و ۵۹۵ رای آقای عباس صلاحی با ۲۰ هزار و یکصد و ۷۱ رای به مجلس راه پیدا کردند.

در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره از تعداد کل آراء صحیح یکصد و ۵۸ هزار و ۱۰۴ رای آقای ابراهیم آقامحمدی با ۸۹ هزار و ۶۴۹ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در حوزه انتخابیه رشت از تعداد کل آراء صحیح یکصد و ۱۰ هزار و ۸۵۱ رای آقایان غلامعلی جعفر‌زاده ایمن‌آبادی با ۴۳ هزار و ۹۴۶ رای و آقای جبار کوچکی نژاد با ۴۱ هزار و ۸۶ رای به مجلس راه پیدا کردند.

در حوزه انتخابیه سنندج، دیوان دره، کامیاران از تعداد کل آراء صحیح یکصد و ۲۳ هزار و ۱۷ رای آقایان سالار مرادی با ۵۳ هزار و ۲۱۱ رای و سیداحسن علوی با ۴۱ هزار و ۵۷۷ رای وارد مجلس شدند.

در حوزه انتخابیه ایزه و باغ ملک از مجموع ۱۴۰ هزار و ۸۲۵ رای آقای حجت‌الله درویش‌پور با ۹۰ هزار و ۶۰۰ رای به مجلس راه یافتند.