- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تشکیل ستاد گرامیداشت مقام دانش‌آموز در کشور

عسلویه نیوز: معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل ستاد گرامیداشت مقام دانش‌آموز در کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل ستاد گرامیداشت مقام دانش‌آموز در کشور

به گزارش خبرگزاری عسلویه نیوز حسین هژبری جمعه شب در همایش اعضای مجلس دانش‌آموزی در سالن همایش‌های خلیج‌فارس در عسلویه اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و مجلس دانش‌آموزی مورد حمایت مسئولان آموزش و پرورش کشور قرار دارد.

وی افزود: مجلس دانش‌آموزی به سمت رشد و بالندگی در حرکت است و روز‌‌به‌روز شاهد فعالیت بیشتر و ارزشمندتر این مجلس هستیم.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سفر پربار مجلس دانش‌آموزی به عسلویه خاطر نشان کرد: آشنایی اعضای مجلس دانش‌آموزی کشور با صنعتی‌ترین نقطه اقتصادی و پایتخت انرژی کشور، مهم‌ترین هدف سفر اعضای این مجلس به عسلویه است که انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور با گرامیداشت مقام معلم ادامه داد: دانش‌آموزان مناطق مختلف کشور لازم است با تمام توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور آشنا شوند و این توانمندی‌ها را به دانش‌آموزان سراسر کشور انتقال دهند.

وی بر تشکیل ستاد گرامیداشت مقام دانش‌آموز در کشور تاکید کرد و افزود: تشکیل این ستاد در کنار ستاد گرامیداشت مقام معلم، تلفیق مناسبی است که موجب تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش کشور می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: برای موفقیت دانش‌آموزان و رشد کیفی سطح تعلیم و تربیت از تمام توان موجود بهره می‌بریم.

بر اساس این گزارش ۱۵۰ نفر از اعضای مجلس دانش‌آموزی کشور در سفر ۲ روزه به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، از فازهای گازی و مجتمع‌های پتروشیمی و همچنین مجتمع بندری پارس دیدن کردند.