- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

زمان اعلام ردصلاحیت های انتخابات شورای شهر

“عسلویه نیوز” جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت:صلاحیت افراد ثبت نامی در شوراهای شهری بایستی از طریق منابع چهارگانه اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال بررسی شود.انتخابات [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  اتحاد جنوب نوشت؛ ادامه داد: در خصوص افراد ثبت نامی در روستاها، بررسی صلاحیت افراد تنها در صورتی از طریق منابع چهارگانه بررسی می شود که مشکوک به تخلفی باشند در غیر این صورت نیازی به استعلام نیست.

نصرالله شفیعی اضافه کرد: کسانیکه در این بررسی ها رد صلاحیت می شوند، از تاریخ اعلام نتایج بررسی ها به مدت ۳ روز یعنی از تاریخ ۲۹ اردیبهشت الی ۱ خرداد ماه مهلت دارند نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض کرده اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات استان کتباً اعلام دارند.

وی اذعان داشت: بررسی نهایی اعتراضات از تاریخ ۲ خرداد لغایت ۱۱ خرداد انجام می گیرد و نتایج این بررسی ها نهایتا در تاریخ ۱۲ خرداد اعلام می شود.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: افراد تأیید شده از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۲ خرداد می توانند به تبلیغات بپردازند و این تبلیغات در ۲۳ خرداد متوقف و در نهایت در تاریخ ۲۴ خرداد انتخابات برگزار خواهد شد.