- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اطلاعیه شماره ۲ ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در بوشهر

به گزارش “عسلویه نیوز” ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در استان بوشهر دومین اطلاعیه خود را منتشر نمود. متن این اطلاعیه به شرح ذیر می باشد.

اطلاعیه شماره ۲

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ، متدین و متمدن استان بوشهر

تاریخ چند هزار ساله و پر فراز و فرود قوم آریایی در فلات ایرانزمین مشحون از تلخی و شیرینی هاست .

بر همگان روشن است که تلخی زائیده ی غفلت و شیرینی فرزند هوشیاریست. آنچه غیر قابل انکارو کتمان است ، تفوق اعجاب انگیز هوشیاری ایرانیان بر غفلت آنان است ، اگر غیر از این بود، هزاره ها ، زیستنِ یک قوم در مکان و جغرافیایی معین را ممکن نمی ساخت.

مردم استان بوشهر ، نسل امروزین ما وامدار نسل های پیشین و امانتدار نسل های آینده در این فلات چهار فصل ، زیبا و کهنسال است . اخلاق امانتداری ، حکم به حفظ و حراست همه جانبه و تمام عیار از این مظهر تدین ، فرهنگ و تمدن می نماید . و این مهم ، جز به رهیدن از طلسم غفلت و گام نهادن استوار و خردمندانه به روشنای هوشیاری میسر نخواهد بود. پس فصل ، فصل هشیاری و امید به فردایی بهتر است.

چشم ها را باید شست / جور دیگر باید دید

استقبال گسترده ی شما مردم اصیل و متدین ، از خبر تشکیل ستاد مردمی ، ما را جهت تداوم این راه دشوار اما روشن ، استوار و مصمم تر نمود.

به همین مناسبت ، وبسایت اطلاع رسانی ستاد مردمی انتخابات ، با نام ( امید فردا) به زودی راه اندازی خواهد شد ، تا بتوانیم لحظه به لحظه شما عزیزان را در جریان اخبار و اطلاعات انتخابات ۹۲ قرار دهیم .

البته بنا به تصمیم شورای مرکزی ستاد مردمی ، تا پیش از شروع بکار سایت پیش گفته ، وبلاگی به همین نام به آدرس :

 http://www.hashemirafsanjani92.blogfa.com 

راه اندازی شده است که هم استانیهای گرامی می توانند اخبار ستاد مردمی و انتخابات را فعلا از طریق همین وبلاگ دریافت نمایند.

باشد تا با همت شما و یاری خداوند علیم برگ زرینی دیگر بر دفتر سراسر افتخار استان خویش بیفزاییم .

 

 ستاد مردمی انتخاباتی

آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان بوشهر