- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث مجتمع مسکونی ۲۴۰ واحدی در منطقه ویژه پارس

“عسلویه نیوز” مدیر پشتیبانی منطقه ویژه پارس از احداث مجتمع مسکونی ۲۴۰ واحدی در منطقه ویژه پارس خبر داد.واحد مسکونی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  وحید مفتخر ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: منطقه ویژه پارس از مهم‌ترین مناطق کشور است و پیشرفت و توسعه این منطقه در گرو توجه به منابع انسانی با ارزش آن است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده رضایت کارکنان و خانواده‌های آنان را جلب کنیم.

وی افزود: پیشرفت‌های به‌دست آمده در قطب انرژی کشور مرهون تلاش و مجاهدت‌های نیروی انسانی متخصص و زبده آن است و لازم است بسترهای لازم برای یک جهش اساسی در توسعه این منطقه فراهم شود.

مدیر پشتیبانی منطقه ویژه پارس با بیان اینکه خلق یک حماسه اقتصادی در این منطقه جز با توکل بر خداوند و اعتماد به توانایی‌های کارکنان صنعت نفت میسر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باور ما این است که همچون سالیان گذشته، امسال نیز سال افتخارآفرینی کارکنان صنعت نفت در صعود به قله‌های پیشرفت و سازندگی باشد.

مفتخر تصریح کرد: با توجه به افزایش روزافزون نیروی کار ضروری است زیرساخت‌های لازم برای پاسخگویی به نیازهای کارکنان صنعت نفت برای ایجاد انگیزه در آنان برای کار در شرایط سخت فراهم شود.

وی از احداث مجتمع مسکونی ۲۴۰ واحدی در منطقه ویژه پارس خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، مجتمع ۲۴۰ واحدی برای رفاه حال کارکنان منطقه ویژه پارس احداث می‌شود.

مدیر پشتیبانی منطقه ویژه پارس ادامه داد: بر اساس مجوز هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، مجتمع مسکونی ۲۴۰ واحدی و رستورانی با ظرفیت دو هزار نفر در منطقه ویژه پارس احداث می‌شود و به‌زودی کارگروه تخصصی در این حوزه برای جانمایی محل احداث تعیین خواهد شد.