- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هوشمندسازی ۱۳۶ کلاس درس در عسلویه

“عسلویه نیوز” رئیس آموزش و پرورش عسلویه از هوشمندسازی ۱۳۶ کلاس درس در عسلویه خبر داد.
هوشمند سازی مدارس [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری نمایشگاه هوشمندسازی و کلاس‌های هوشمند در  چاه مبارک شهرستان عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: معلمان نقش اساسی و مهم در جامعه دارند و تقویت این قشر و تجلیل از مقام شامخ معلمان امری بسیار مهم و اساسی است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحول بنیادین از طرح‌های مهم در آموزش و پرورش است و موجبات رشد و پیشرفت نظام آموزشی شده است.

احمدی تصریح کرد: افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی و بهبود امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مدارس از اولویت‌هایی است که موجبات پیشرفت بیشتر نیز می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از هوشمندسازی ۱۳۶ کلاس درس در عسلویه خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرستان عسلویه با ۸۰ کلاس هوشمند فعال مقام اول هوشمند سازی در سطح استان بوشهر را داراست و تا مهرماه ۵۶ کلاس هوشمند جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

احمدی با اشاره به وضعیت هوشمندسازی دبستان شهید فلاح روستای مروع افزود: تمامی کلاس‌های این مدرسه شامل ۵ کلاس هوشمند و پایه ششم نیز مجهز به کارگاه هوشمند بوده و همچنین پورتال مدرسه نیز فعال است.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت به کار می‌بندیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.