- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ناکامی درفینال جام حذفی ازدیدکاپیتان آنفیلدی‌ها

کاپیتان ملی‌پوش تیم فوتبال لیورپول پس از شکست از چلسی در فینال جام حذفی گفت: باید هم تیمی‌هایش از هواداران عذرخواهی کنند و راهی برای بهبود اوضاع بیابند.


     به نقل از سان، استیوون جرارد عصر روز گذشته در دیدار فینال جام حذفی انگلیس مقابل چلسی نتوانست به آرزویش برای کسب افتخار برسد. در این جدال او و هم‌تیمی‌هایش ۲ بر یک مغلوب شدند.


وی پس از بازی عنوان کرد:‌ در مورد علل شکست از چلسی باید گفت لیورپول در فصل جاری تیمی با دو چهره متفاوت بود. گاهی خوب بودیم و گاهی هم ناتوان نشان دادیم.در لیگ برتر که به قدر کافی، عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشتیم. اما در جام حذفی تا قبل از بازی با چلسی بطور نسبی خوب کار کردیم. اما در ایستگاه آخر، متاسفانه نتوانستیم با قهرمانی جواز عبور بگیریم.


او ادامه داد: به جای حرف زدن پیرامون بازی با چلسی،‌ بهتر است در مورد آینده حرف بزنیم. نیاز است که ثبات بیشتری پیدا کنیم. باید در نظر بگیریم در لیگ بسیار پر افت و خیز بودیم که این برای لیورپول با قدمت زیادش زیبنده نیست.


جرارد ادامه داد: من قصد توجیه ندارم. باید از هواداران عذرخواهی کنیم. اما به عنوان کاپیتان تیم، در رختکن به هم‌تیمی‌ها خواهم گفت در آینده هیچ راهی نداریم جز اینکه برای بهبود اوضاع تلاش کنیم.


در دیدار روز گذشته برای چلسی رامیرس دقیقه ۱۱ و دروگبا ۵۲ برای یاران تری گلزنی کردند.در حالیکه کارول دردقیقه ۶۴ تک گل سرخ‌پوشان لیورپولی را به ثمر رساند.


از نکات قابل توجه این دیدار ضربه سر کارول در اواخر بازی بود که پیتر چک، سنگربان چلسی از روی خط دروازه لندنی‌ها برگرداند. در این صحنه کنی دالگلیش، مسئول فنی لیورپول و شاگردانش اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه رد شده ولی داور چنین نظری نداشت.