- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تولید ۴۳ درصد گاز کشور در مجتمع گازی پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی با اشاره به تولید ۴۳ درصد گاز کشور در پارس جنوبی گفت: خانواده‌ها پشتوانه تولید پایدار در پارس جنوبی هستند.جنوبی [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” علی‌اکبر شعبان‌پور در همایش تحکیم خانواده ویژه خانواده‌های ساکن در شهرک‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی با داشتن پنج پالایشگاه فعال و ۱۰ فاز بیش از ۴۳ درصد گاز کشور را تأمین می‌کند.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی در مجتمع گازی هستیم و روز به روز نیز شاهد افزایش تولیدات و افزایش سطح کیفی گاز تولیدی و سایر فراورده‌ها هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود، خانواده‌ها را پشتوانه تولید پایدار در پارس جنوبی خواند و تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را برای رفع مشکلات شهرک‌های مسکونی به‌کار خواهیم بست.

شعبان‌پور بیان کرد: کارکنان و کارگران شاغل در پارس جنوبی با حمایت خانواده‌های خود به موفقیت‌های خوبی رسیده‌اند و باید حمایت لازم را از خانواده‌ها داشته باشیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: در سال حماسه اقتصادی باید بیش از گذشته فعالیت و تلاش کنیم و پارس جنوبی به عنوان پایتخت انرژی کشور نقشی بی‌نظیر در خلق این حماسه دارد.

وی در ادامه به پرسش‌های بانوان در ارتباط با مشکلات شهرک‌ها پاسخ‌های مبسوط ارائه کرد و پس از آن با اهدای شاخه گل و هدایایی از بانوان مجتمع و همسران کارکنان تقدیر به‌عمل آورد.

مریم ساسانی، کارشناس ارشد مطالعات اجتماعی وزارت کشور نیز در این همایش به سئوالات و مشاوره‌های اختصاصی برای بانوان حاضر در جلسه پاسخ داد.