- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی کنگان

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از راه‌اندازی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی کنگان خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” مهرداد حسین‌زاده شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان اهتمام جدی دارد و علاوه بر خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت، شاهد خدمات این سازمان به ساکنان بومی استان نیز هستیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات و رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان از اولویت‌های مسئولان این سازمان است و بیشترین تلاش ممکن را برای این مهم به کار می‌گیریم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به خدمات متنوع این سازمان خاطرنشان کرد: چند پروژه مهم و تاثیرگذار در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم اجرایی شده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: نصب و راه‌اندازی دستگاه امحای زباله در بیمارستان توحیدجم، بازسازی فضای سبز بیمارستان توحیدجم با متراژ ۳۵ هزار متر مربع، ساخت پارکینگ روباز در مجاورت پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان توحید با متراژ ۳۵ هزار متر مربع و ساخت پارکینگ مسقف در مجاورت پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان توحید از جمله طرح‌های اجرا شده است.

وی از ساخت انبار دارو و تدارکات پزشکی در بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: این مهم به منظور افزایش کیفیت خدمات انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: نصب و راه‌اندازی سردخانه ۵ تنی بالای صفر برای نگهداری واکسن و داروهای خاص در بیمارستان توحید و نوسازی و توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات پزشکی مرکز سلامت کار و درمانگاه پتروشیمی پارس و همچنین نوسازی فضای فیزیکی و تجهیزات پزشکی مرکز سلامت کار و درمانگاه پتروشیمی برزویه نیز از دیگر اقدامات این سازمان است.

حسین‌زاده گفت: نوسازی فضای فیزیکی مرکز سلامت کار و درمانگاه پتروشیمی مبین، نوسازی کامل تجهیزات پزشکی مرکز سلامت کار و درمانگاه پتروشیمی زاگرس و نوسازی تجهیزات پزشکی مرکز سلامت کار و درمانگاه پتروشیمی پردیس و همچنین نوسازی فضای فیزیکی مرکز سلامت کار و درمانگاه مرکزی پازارگاد نیز با موفقیت انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی مرکز سلامت کار و درمانگاه پتروشیمی کاویان، برقراری شیفت شب با حضور در مرکز سلامت کار و درمانگاه پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، تجهیز و راه‌اندازی واحد دندانپزشکی شهرک ولی عصر (عج) و راه‌اندازی درمانگاه پزشکیاری در کمپ خلیج فارس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با موفقیت انجام گرفت.

حسین‌زاده یادآور شد: تجهیز آزمایشگاه مرکز سلامت کار فجر جم شامل خرید و نصب هود، سانتریفوژ، فور دیجیتال، دستگاه نیمه خودکار تجزیه ادرار، دستگاه دیونایزر، نصب اتوآنالیزور و نصب نرم افزار تخصصی آزمایشگاهی نیز طی یکسال گذشته صورت گرفته است.

وی از راه‌اندازی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی کنگان خبر داد و ابراز داشت: این طرح توسط بهداشت و درمان صنعت نفت با موفقیت اجرایی شده است.