- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خوابگاه شبانه‌روزی رودکی تنگ ارم دشتستان افتتاح شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، خوابگاه شبانه‌روزی رودکی تنگ ارم دشتستان افتتاح شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” امام جمعه برازجان صبح امروز در این آیین اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم در جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: افزایش سطح کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش باید مورد توجه مسئولان باشد و به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده باید تلاش و فعالیت بیشتری انجام شود.

وی اضافه کرد: در دشتستان کارهای خوبی در حوزه آموزش و پرورش انجام شده و این امر موجبات رضایت‌مندی خانواده‌ها شده است.

امام جمعه برازجان گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و همه مردم و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند و برای تحقق شعار سال کمک کنند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش امری مهم است و ایجاد و تجهیز فضاهای آموزشی یک مسئله اساسی و مهم است.

عباسعلی اسدی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در امر مدرسه‌سازی کارهای بزرگی صورت گرفته و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اعتبار پروژه خوابگاه شبانه‌روزی رودکی تنگ ارم بیش از ۵٫۲ میلیارد ریال است و مساحت زیر بنای ساختمان خوابگاه نیز ۱۳۰۰ متر مربع است.

این مسئول یادآور شد: برای افزایش امکانات تحصیلی در مناطق محروم و دوردست برنامه‌های متنوع و ارزنده‌ای عملیاتی شده و نتایج خوبی نیز در بر داشته است.