- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

صدور ۴ هزار مجوز کار تعمیراتی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

مسئول مجوز کار پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از صدور چهار هزار مجوز کار تعمیراتی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی خبر داد.پالایشگاه سوم پارس جنوبی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  بهروز سرلک در نشست مسئولان اظهار داشت: تلاش برای رشد و پیشرفت در پالایشگاه سوم با همکاری کارکنان و مدیران انجام می‌شود و در این راستا شاهد موفقیت‌های خوبی هستیم.

وی افزود: تقسیم کار و ایجاد نظم در امور موجبات موفقیت و پیشرفت بیشتر و مؤثرتر می‌شود و همه در این مسیر اهتمام داریم.

مسئول مجوز کار پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در محیط صنعتی پالایشگاه گاز، مجوز کار چک لیست، اطمینان از امنیت محیط انجام فعالیت است.

سرلک گفت: در محیط صنعتی پالایشگاه گاز، کار در محیطی انجام می‌گیرد که عوامل تهدید‌کننده امنیت محیط کار همچون نشت گاز قابل انفجار، نشت گاز سمی و محیط دارای ظروف و تجهیزات پر فشار به تعداد زیاد وجود دارد و لازم است قبل از شروع به انجام هر کار تعمیراتی، محیط از عوامل آسیب‌رسان امن شود.

وی اضافه کرد: این فرایند ایمن‌سازی در اخذ مجوز کار تجلی می‌کند تا انجام‌دهنده کار و مسئول واحد با ارزیابی خطرات به پیش‌بینی نیازهای لازم پرداخته و کار با تامین شرایط آغاز و به اتمام رسد.

این مسئول بیان کرد: دفتر ثبت و صدور مجوز کار به عنوان بخشی از فرایند انجام تعمیرات اساسی، وظیفه بسیار مهم و خطیری در ارزیابی مخاطرات قبل از انجام کار در راستای ایمن‌سازی محیط کار از خطرات و حوادث برعهده دارد.

سرلک در زمینه وظیفه مهم مجوز کار اضافه کرد: وظیفه اساسی و مهم این بخش حصول اطمینان از ایمنی کارکنان، تأسیسات و محیط زیست است.

وی از صدور ۴ هزار مجوز کار تعمیراتی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی خبر داد و اظهار داشت: از آغاز تعمیرات اساسی سال ۱۳۹۲ تاکنون، تعداد بیش از ۴ هزار مجوز کار تعمیراتی در این اداره ثبت شده است.

سرلک یادآور شد: پالایشگاه سوم نخستین پالایشگاه در به‌کارگیری و جاری کردن پرمیت فارسی و اجرای دستورالعمل‌های مربوط به آن در بازه‌ تعمیرات اساسی در سطح مجتمع است که با توجه به حجم بسیار بالای مجوزهای صادر شده خوشبختانه بدون هیچ مشکلی در این پالایشگاه اجرایی شده است.

مسئول مجوز کار پالایشگاه سوم خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت صدور ایمن مجوزهای کار تعمیراتی، بر خود واجب می‌دانم که از مدیریت و مسئولین بهره‌برداری پالایشگاه سوم به دلیل پشتیبانی و اهتمام ویژه به بخش صدور مجوز کار و همچنین از همکاران این بخش قدردانی کنم.