- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیانیه ی بنیاد طلاب شاخص در محکومیت اقدام به هتک حرمت صحابی صالح پیامبر(ص)

“عسلویه نیوز” بنیاد طلاب شاخص در محکومیت اقدام به هتک حرمت صحابی صالح پیامبر(ص) بیانه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله القاصم الجبارین
قال الله تعالی : هل تنقمون منا الا ان آمنا بالله و ما انزل الینا و ما انزل من قبل و ان اکثرکم فاسقون
دشمن زبون و قسم خورده جبهه حق بار دیگر بغض خود را نسبت به اسلام و مسلمین اشکار کرد و تعرض به ساحت مقدس صحابی جلیل القدر رسول رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) و امیرالمومنین (علیه السلام) کینه های درونی خود را آشکار نمود و به آنان که تا کنون نسبت به اهداف شوم آنان غافل بودند اثبات کرد که هدفی جز براندازی اصل دین را پی نگرفته است.

مزدورانی که اکنون سوریه را به ناامنی کشیده اند با وقاحت تمام هفته ها قبل تهدید خود را رسانه ای ساخته بودند و با سکوت مدعیان اسلام و سردمداران کشورهای اسلامی مواجه شده و جرات جسارتی بس بزرگ را به خود راه دادند البته باید منتظر وعده ی الهی باشند که می فرماید «یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین » به دست خود یا مومنین خانه هایشان ویران خواهد شد.

بنیاد طلاب شاخص وظیفه ی خود میداند به مسئولین کشوری ، علما و اندیشمندان جهان اسلام ، حکام کشور های اسلامی و عموم مسلمین تذکر دهد که اکنون چشم تمام مومنان و مسلمانان به شماست و اقدامات شما در برهه ی کنونی آینده ی اعتقادات شما را رقم خواهد زد. مبادا از کسانی باشیم که با سکوت خود ناخواسته مهر تاییدی بر این اعمال شرم آور بزنیم.

در این میدان که خصم همه ی توان خود را برای وارد آوردن ضربه بر پیکره ی مسلمانان بسیج نموده بیش از گذشته لزوم تمسک به الگوی حکومت ولایی آشکار گردیده است و حق جویان عالم بیش از پیش تشنه ی حکومتی از جنس جمهوری اسلامی ایران هستند که نامش در سراسر عالم لرزه بر اندام مستکبرین است و در خلا وجودش جنود الشیطان توان چنین بازی های کثیفی را کسب میکنند.

بنیاد طلاب شاخص ضمن محکوم کردن این عمل شنیع از همه ی مسلمانان درخواست میکند با بسیج تمام توان خود کاری کنند تا هرگز شاهد تکرار حوادثی از این قبیل نباشیم همچنین از علمای جهان اسلام از تمام فرق و مذاهب توقع دارد با قاطعیت با این تحرکات برخورد کنند.

خداوند انشا الله تمام ظالمین به خصوص این کفار عنید را به تیغ غیرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) محو و نابود گرداند.

والسلام علیکم
دبیر کل بنیاد طلاب شاخص
سید امیر حسین هاشمی الحسینی