- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

معلم نباید دغدغه معیشتی داشته باشد

عسلویه نیوز: فرماندار کنگان گفت: معلم نباید دغدغه معیشتی داشته باشد.

خبرگزاری فارس: معلم نباید دغدغه معیشتی داشته باشد

به گزارش عسلویه نیوز، تیمور یزدان‌شناس شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از نخبگان فرهنگی کنگان اظهار داشت: فرهنگیان و معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با مدرسه و آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

وی افزود: حل مشکلات و دغدغه‌های معیشتی معلمان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در این راستا باید اهتمام داشته باشیم.

فرماندار کنگان تجلیل از این قشر فرهیخته را مایه عزت و سربلندی جامعه ذکر کرد و یادآور شد: این قشر همواره در تربیت انسان‌ها نقش موثری دارد و باید در جامعه این حرمت نهادینه شود.

یزدان‌شناس با اشاره به مشکلات قشر فرهنگی خاطرنشان کرد: معلم در جامعه فقط باید دغدغه وظیفه اصلی خود که شغل آموزشی و تربیتی است، داشته باشد و باید تلاش کنیم که مشکلات مادی وی برطرف شود تا با خیال آسوده به وظیفه علمی و تربیتی خود بپردازد.

وی بیان کرد: برای حل مشکلات مسکن فرهنگیان نیز تلاش خوبی انجام گرفته و با اعتبار ۶ میلیارد ریالی مجموعه مسکن فرهنگیان در دست اجراست که تا انتهای تابستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: از ابتدای هفته بزرگداشت مقام معلم تاکنون چند برنامه مهم و بزرگ در سطح شهرستان برگزار شده که این برنامه نیز یکی از برنامه‌هاست.

عباس شریف افزود: در سال تحصیلی جدید باید زیرساخت‌های لازم را برای اجرای سیستم جدید آموزشی فراهم کنیم و مسئولان نیز باید همکاری کنند.

وی یادآور شد: احداث فضاهای جدید آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات و تجهیزات مورد نیاز در سال جاری در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا به نتایج لازم برسیم.

در این آیین از معلمان و فرهنگیان نمونه شهرستان کنگان تجلیل به عمل آمد.